RADA BY SOM POPROSILA VEDUCICH AUTOBU.DOPRAVY,ABY UPOZORNILI VODICOV AUTOBUSOV 88/95 Z PETRZALKY NA SAFARIKOVO NAMESIET- AUTOBUSY "VYPUSTAJU" LUDI Z PETRZALY NA NASTUPISTI DO PETRZALKY. BUD NECH RIADNE ZASTANU NA VYSTUPISTI, ALEBO V OHYBE MEDZI VYSTUPNOU A NASTUPNOU ZASTAVKOU. AK SA VYVALIME Z AUTOBUSU NA NASTUPISTI V SMERE DO PETRZALKY, UZ TAM STOJA LUDIA, KTORI SA CHCU TLACIT UZ DNU. NEHOVORIAC O PRE BRATISLAVU NEVHODNYCH PRISTRESKOCH V STREDE CHODNIKA, KDE SA LUDIA STRKAJU SEM-TAM -POZA - TO SA OSOBITNE PREJAVUJE PRAVE NA SAFKU AK AUTOBUS Z PETRZALKY ZASTANE NA ZASTAVKE DO PETRZALKY.
NEOBSTOJI ANI POHODLNOST ZE CHCEME CHYTIT ELEKTRICKU- PRETOZE KYM SA VYMOTAME Z GUĆE LUDI Z AUTOBUSU, SPOMEDZI LUDI IDUCICH NA AUTOBUS A POMEDZI NESTASTNE PRISTREŚKY - AJ TAK JE ELEKTRICKA PREC. ESTE BY SOM CHCELA LEN TAK PODOTKNUT - V TALIANSKU SOM VIDELA NASTUP PRVÝMI A POSLEDNÝMI DVERAMI--VÝSTUP STREDNÝMI, PRI KLBOVOM AUTOBUSE DVOMA STREDNÝMI DVERAMI.
PRE BLBÝCH SU DVERE URCENE NA VÝSTUP Z VONKAJSEJ STRANY OZNACENE ZNACKOU, NIECO NA SPOSOB ZAKAZ
VSTUPU-VJAZDU -STOPKY. VYHODOU JE, ZE V NAPCHATOM AUTOBUDE SA LUDIA POHYBUJU LEN JEDNYM SMEROM.
NEOBSTOJI ANI POHODLNOST ZE CHCEME CHYTIT ELEKTRICKU- PRETOZE KYM SA VYMOTAME Z GUĆE LUDI Z AUTOBUSU, SPOMEDZI LUDI IDUCICH NA AUTOBUS A POMEDZI NESTASTNE PRISTREŚKY - AJ TAK JE ELEKTRICKA PREC. ESTE BY SOM CHCELA LEN TAK PODOTKNUT - V TALIANSKU SOM VIDELA NASTUP PRVÝMI A POSLEDNÝMI DVERAMI--VÝSTUP STREDNÝMI, PRI KLBOVOM AUTOBUSE DVOMA STREDNÝMI DVERAMI.
PRE BLBÝCH SU DVERE URCENE NA VÝSTUP Z VONKAJSEJ STRANY OZNACENE ZNACKOU, NIECO NA SPOSOB ZAKAZ
VSTUPU-VJAZDU -STOPKY. VYHODOU JE, ZE V NAPCHATOM AUTOBUDE SA LUDIA POHYBUJU LEN JEDNYM SMEROM.
Blbost je aj ten "turniket" pri prvych dverach, je to Nemecky nezmysel ktory neexistuje aplikovat v Bratislave. A uz vobec ak ma byt autobus ako nahrada za klbove vozy pri zachovani rovnakeho intervalu. Osobne mam pocit ze do plesnivej B732 sa vocpe rovnako vela cesujucich ako do tohoto MANu, vsak 2+2 znizuje tiez obsaditelnost, navyse IQ vlcakov = 0, lebo pri dverach sa mackali ako sprosty, pricom chodbicka mezdi 2. a 3. dverami bola uplne prazdnda (videl som to na vlastne oci ked som s tym vcera isiel na 83/8.
Spectre
Interier to malo o trochu lepsi, ako Citaro, ale nie zas tak, aby to malo nejaky velky vplyv na moje pohodlie. Narozdiel od Citara to bolo 100% NP, co hodnotim, ako velke plus. V 15m variante je to vsak o nicom. Celkovo 15m autobusy su tak na primestsku dopravu. Do mesta nie. Keby to pozmeneny interier a normalny (rozumej: NAFTOVY
Na praktickost a ucelovost Solarisu (aj cez rozporuplny dizajn) sa vsak MAN ani Citaro jednoducho nechyta.