Reakcia na: Martin Fundárek #25401:
Ono riziko privretia myslim pri pouziti dnesnych modernych dveri nie je az taky problem, ono ked to narazi na prekazku, tak sa to zas otvori, ako to pozname z vytahov.
.

Myslel som to tak, ze bez zavinenia cudzim vodicom (ineho vozu nez toho co vyglajznil)
(bez medzier)
(bez medzier)
Je vidiet, ako cestujuca verejnost, cize vlcaci, miluje DPB
Koniec koncov, zas az tak nadseny z tej rekonstrukcie nie som, ono by bolo vhodnejsie kupovat nove vozy a T3 aj s jej vydarenym/nevydarenym designom z roku 1960 a koncepciou z roku 1930 poslat do muzea, ale ked sme (vdaka komu to vlastne?) este 15 rokov po revolucii stale v prdeli s peniazmi (vsetky postkomunisticke krajiny, nielen my), tak je podla mna stale lepsia rekonstrukcia ako nic. Bezny vlcak si takuto rekonstrukciu urcite vsimne a - pozor - mozno ho pri pohlade na 1301 (zvlast spredu) ani nenapadne, ze to povodne bola T3.
a zaradime na predok supravy
J