Reakcia na: Andy #25200:
Pri konečnej električiek má byť nadjazd, nie úrovňový prejazd. Za traťou naozaj nie je obývaná oblasť. Cesty sa však stavajú nielen do obývaných oblastí, ale aj do oblastí kam sa obyvatelia potrebujú dostať. Takže podľa mňa mimoúrovňové riešenie prepojenia Ružinova s oblaťou za traťou má zmysel.Polohu premostenia vidno v tomto dokumente: http://www.bratislava.sk/msz/MsZ-2003-11-20/Bod_03/prilohy.pdf, ďalšie informácie sú na http://www.bratislava.sk/msz/MsZ-2003-11-20/Bod_03/
Vladimír
Re #25262 J: Ak ich nepoužívajú, je to poľutovaniahodné a odsúdeniahodné.
Re #25269 J: Súhlasím so znížením počtu liniek. Ale Tvoj návrh považujem skôr za kozmetickú úpravu súčasného stavu. V Karlovej Vsi máš miesto piatich liniek štyri, pritom by celkom stačili aj dve-tri. V Ružinove počet liniek rovnaký... Chcelo by to zásadnejšie riešenie.