Andy: nekecaj určite si ich odtrhol ty VANDAL

Inak minule sme sa tu bavili o linkovom vedení a tak ma napadla jedna vec.
Prvou by bolo vybudovanie prestupného "terminálu" Blumentál a zrušenie zastávok Vazovova a Floriánske námestie pre električky.
Ďalej zrušenie L3 a L1. uvolnené vozidlá presunúť na L5 a zaviešť 6 minútoví interval. Respektíve 4 minúty potom L12 a potom znovu L5 dva krát za sebou. To isté s L5 a L11 v Rači.
Náhrada v smere z Rače prestup na 2 a 8. Tá istá náhrada aj zo smeru Dúbravka. Prestup na Blumetáli. (L1 ide v súčasnosti vždy hneď za L2, takže cestujúci by musel iba prestúpiť)
Nevýhoda je:
neexistujúci smer Hl. Stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra
možnosť malej kapacity K2/K2Siek presunutých z L3 na L5 ale to sa jedná len o asi 6 - 7 vozov. Neviem presne koľko poradí jazdí na L3.
Výhoda:
menej liniek
jednoduchosť prepravy pre cestujúceho, ktorý nečaká presne na tú svoju linku a zvyká si na prestup
lahšie vytvorenie prekladu
Mohlo by sa to doplniť tým, že L11 by bola hodená cez obchodnú a L7 s L6 by chodili cez SNP naopak.
Andy sorry, ale s tými L pred číslami sa to naozaj ľahšie píše.

Inak minule sme sa tu bavili o linkovom vedení a tak ma napadla jedna vec.
Prvou by bolo vybudovanie prestupného "terminálu" Blumentál a zrušenie zastávok Vazovova a Floriánske námestie pre električky.
Ďalej zrušenie L3 a L1. uvolnené vozidlá presunúť na L5 a zaviešť 6 minútoví interval. Respektíve 4 minúty potom L12 a potom znovu L5 dva krát za sebou. To isté s L5 a L11 v Rači.
Náhrada v smere z Rače prestup na 2 a 8. Tá istá náhrada aj zo smeru Dúbravka. Prestup na Blumetáli. (L1 ide v súčasnosti vždy hneď za L2, takže cestujúci by musel iba prestúpiť)
Nevýhoda je:
neexistujúci smer Hl. Stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra
možnosť malej kapacity K2/K2Siek presunutých z L3 na L5 ale to sa jedná len o asi 6 - 7 vozov. Neviem presne koľko poradí jazdí na L3.
Výhoda:
menej liniek
jednoduchosť prepravy pre cestujúceho, ktorý nečaká presne na tú svoju linku a zvyká si na prestup
lahšie vytvorenie prekladu
Mohlo by sa to doplniť tým, že L11 by bola hodená cez obchodnú a L7 s L6 by chodili cez SNP naopak.
Andy sorry, ale s tými L pred číslami sa to naozaj ľahšie píše.
To je asi ako keby sa ma niekto spytal, co je to mp3, a ja som ho odkazal na ff123.net alebo hydrogenaudio.org...
J
Re #25223 BM: Ale ako kedysi Vajnorská pri Poluse
Re #25226 m@rtin: Hej len vtedy som si tie okná až tak nevšimol. neviem na Astre, Anitre, Triu to nevyzerá až tak blbo ako na Vektre. Tam to doslova plávalo ako na vlnách. Som skutočne rád, že to Poršetra nemá.
Re #25229 neo: čo čakám od spojenia Porsche a električka? No predsa ULF ->
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=wien&no=4&id=27302aeef1f021f9f1f625ef2e252937
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=wien&no=3&id=27302aeef1f021f9f0f625ef2e252937
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=wien&no=2&id=27302aeef2f021f0f125ef2e252937
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=wien&no=1&id=27302aeef1f021f925ef2e252937
Ako si môžete všimnúť na jednej z fotografií ani vo Viedni nepoužívajú uniformy.
Re #25257 Ike: Myslím si, že Marianum by malo platiť aj za názvy ako cintorín slávičie... a aj OLO pri svojich pracoviskách. Proste pri každom kde existuje nejaká mestská organizácia či firma, ktorá vykazuje zisk. Takto by znížila zisk a tým aj odvádzanie daní. Dokonca by sa mohli ročne dohadovať presné sumy a to také aby znížili zisk na nulu.