Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: upravovač fotiek #252504:
A po slovensky parná mestská dráha. Slovo tramvaj síce slovník slovenského jazyka pozná, ale ako zastaralé. Google translator mi "parní tramvaj" preložil ako "parná električka". Znie to síce zvláštne, ale v slovenčine je mestská koľajová dráha jedným slovom električka. A nemusí byť poháňaná elektrinou. Pokojne to môže byť napríklad spaľovací motor a aj tak je to električka, keď to jazdí v meste po koľajovej dráhe.
Reakcia na: Urbanway 2423 #252501:
Most na Bojnickej patrí pod mesto.
Oprava v nedohľadne.
Reakcia na: Ike #252503:
Parní tramvaj.
Reakcia na: si #252502:
To ale nie je električka ale parnička.
Reakcia na: david11 #252491:
Ak je v pláne aj prepojenie tej novej komunikácie s ulicou Na Pántoch, tak 65 bude mať o niečo logickejšiu trasu, keďže by už nemusela robiť závlek. Škoda, že sa pri rekonštrukcii nepočíta aj s opravou nadjazdu na Bojnickej, alebo to má robiť mesto?
Reakcia na: Andrej #252495:
Na ktorých poradiach linky 4 je parná trakcia a čím je zabezpečená?
Reakcia na: Andrej #252495:
Takze spickove poradia z L7 s T6a5 sa teraz presunu na L3 .
Reakcia na: samkoh #252496:
To by mohlo byť všade... Či je kolóna na diaľnici alebo v meste je to jedno
Bohužiaľ toto sa nedá ovplyvniť
Už len to že máme VZT a vieme že spoj odišiel je podla mňa dostačujúce... Maximálne by mohla byť mapa s pohybom
Nedalo by sa na D1 a D2 za účelom zistenia polohy vozidiel zriadiť fiktívne zastávky s referenčnými časmi prejazdu, aby človek, ktorý čaká na nadväzujúcu linku vedel, ako ďaleko ešte trčí jeho spoj?
Samozrejme, skorší prejazd týmito bodmi by sa netrestal, ide skôr o riešenie pre prípad kolón.
Reakcia na: Petto #252489:
Parné poradia na L4 sú niekedy NP pokiaľ viem preto, lebo už vo vozovni nemajú žiadne VP vozidlá ktoré by sa mohli vypraviť na tie poradia okrem T6A5/I a /II, ktoré nemôžu teraz jazdiť na celodenkach, a T3G, ktoré sa nejaký šotouš rozhodol že nemôžu jazdiť na celodenkach. Ak sa pokazí T3P alebo T6A5/III tak už nemajú na výber nič iné okrem Škodoviek.

Keby to robili len tak tak by už dávno nejazdili kačice cez víkendy.
Reakcia na: david11 #252493:
Trate mozno skor budu ale tie premostenia/podjazdy budu stavat asi ako v Ziline si myslim . 💀
Reakcia na: Petto #252492:
Bude to musieť byť skôr.. Dovtedy by sa tie trate rozpadli..
Reakcia na: david11 #252491:
ano v roku 2040 😃
Reakcia na: Pajo #252487:
L7 to uz ma zratane na 99%.
Reakcia na: david11 #252488:
Jasne ze budu supravy. Snaha je pokial viem aby aspon celodenky boli NP co sa pravdepodobne podari. Malo by byt odhadom 24-25ks na celodenky L3 - co sa podari, kedze dnes je 21ks. A dnes aj parne poradia L4 su uz casto s NP vozmi pricom nemusia byt. Takisto ranne L9/19-23 nemusia byt s NP vozmi podla CP aspon.
Reakcia na: Pajo #252487:
V Petržalke bude už klasické obratisko tak je šanca, že sa tam v špičke súpravy objavia.
Dúfam že L7 nezrušia lebo nie každý chodí rád 30T kde je minimum sedenia a ešte aj polovica sedenia v protismere... alebo aspoň že vozy z L7 presunú na špičkovú L3 aspoň.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.