Reakcia na: zakaznik #248923:
Pri združených priehradkách robí všetko. Čiže nie je len balíky, ale aj vypláca dôchodky, platenie šekov, atď...reálne sa aj tak musí postaviť a ísť hľadať balík.No minimálne v predvianočnom období by sa nejaký brigádnik na vyskladňovanie uživil.
Ale SP je typická zaspatá štátna/verejná inštitúcia. Radšej zaplatia desaťtisíce € na to, aby koučovali a motivovali zamestnancov k vyšším výkonom. Ideálne vopred známa firma.
Ike
Lebo výdaj fyzických lístkov vytvára objektívne náklady. A jednotkove rastu čím viac cestujúcich kupuje elektronicky.
Distribúcia lístkov (je to cenina) je fixný náklad, tlač je čiastočne fixný náklad, prenájom priestorov a ich údržba je fixný náklad, osobné náklady predavača je fixný náklad.
Tá "teta" za okienkom stojí zssk rovnakú cenu práce či si u nej kúpi lístok 1 cestujúci denne alebo 1000. Rovnako stoja náklady na priestory.
Automat na fyzické lístky je to isté len v menšom. Preto náklady sú to objektívne. A do ceny lístka by sa mali pretaviť fixne. Ale zopakujem formou zľavy pre elektronické lístky by to bolo marketingovo správnejšie. Vždy je viac sexi bonus ako v princípe trest.