Reply on: Miro #248914:
Slovenská pošta ťa tiež nechá čakať najprv na odovzdanie žltého lístka zamestnancovi a potom druhý krát na to, kým zamestnanec zásielku vyhľadá. Namiesto zoskenovania kódu zásielky už pri vstupe. Štátne firmy sú zlo a mali by sa zrušiť. 
Ike
Lebo výdaj fyzických lístkov vytvára objektívne náklady. A jednotkove rastu čím viac cestujúcich kupuje elektronicky.
Distribúcia lístkov (je to cenina) je fixný náklad, tlač je čiastočne fixný náklad, prenájom priestorov a ich údržba je fixný náklad, osobné náklady predavača je fixný náklad.
Tá "teta" za okienkom stojí zssk rovnakú cenu práce či si u nej kúpi lístok 1 cestujúci denne alebo 1000. Rovnako stoja náklady na priestory.
Automat na fyzické lístky je to isté len v menšom. Preto náklady sú to objektívne. A do ceny lístka by sa mali pretaviť fixne. Ale zopakujem formou zľavy pre elektronické lístky by to bolo marketingovo správnejšie. Vždy je viac sexi bonus ako v princípe trest.