Reply on: N/A #248922:
Správne je sa pýtať prečo. 
Napríklad teta by mohla ísť hľadať do skladu ešte predtým, než príjemca zistí, že jeho číslo sa objavilo na vyvolávacom displeji. Dokonca by teta mohla vyhľadať aj viacero zásielok na jedno postavenie sa zo stoličky.
A napr. v Alze majú taký sci-fi mód, že vydávané zásielky/tovar vyhľadáva iná osoba a iná osoba ich odovzdáva.
N/A
A ešte k ZSSK...keď už tak veľmi potrebujú žobrať, tak to malo byť napr. 15% z ceny cestovného, max. však 0,50 €.
Kto na to doplatí? Samozrejme platiaci cestujúci. Kúpim si lístok za 0,50 € + žobračné 0,50 €. Niekto s bezplatnou prepravou zaplatí 0,- € + žobračné 0,50 €. A tú bezplatnú prepravu platím ja z mojich daní
A náklady na lístok/tlač...tak prečo ZSSK tlačí na pokladníčky, aby napr. pri spiatočnom lístku vydali 2 lístky (tam, späť)? Prečo pri viacerých cestujúcich musia vydať lístky osobitne? Lebo jeden lístok = jedinečný cestujúci = číslo v štatistike. Čiže ak bolo vydaných 10 000 000 ks lístkov (vymyslené číslo), tak reálne možno bolo potrebné tlačiť 6 000 000 lístkov.