Reakcia na: Ike #248913:
Síce maďarskú tarifu neberiem za učebnicový príklad (nezmyselné príplatky za vlaky "vyššej kategórie", povinné miestenky a pod.), ale presne toto majú oveľa krajšie marketingovo predané. Neviem presne nájsť znenie, ale lístky cez automat sú tuším o 5% lacnejšie, a tie zakúpené cez aplikáciu až o 10% lacnejšie. Tento variant mi príde oveľa viac pochopený, oveľa viac motivujúci na nákup elektronicky.

Držím palce s tým inflačným automatom, napriek istej miere skepsy. Nemôžeme držať tieto ceny cestovného naveky.
N/A
A ešte k ZSSK...keď už tak veľmi potrebujú žobrať, tak to malo byť napr. 15% z ceny cestovného, max. však 0,50 €.
Kto na to doplatí? Samozrejme platiaci cestujúci. Kúpim si lístok za 0,50 € + žobračné 0,50 €. Niekto s bezplatnou prepravou zaplatí 0,- € + žobračné 0,50 €. A tú bezplatnú prepravu platím ja z mojich daní
A náklady na lístok/tlač...tak prečo ZSSK tlačí na pokladníčky, aby napr. pri spiatočnom lístku vydali 2 lístky (tam, späť)? Prečo pri viacerých cestujúcich musia vydať lístky osobitne? Lebo jeden lístok = jedinečný cestujúci = číslo v štatistike. Čiže ak bolo vydaných 10 000 000 ks lístkov (vymyslené číslo), tak reálne možno bolo potrebné tlačiť 6 000 000 lístkov.