Reakcia na: 810zssk #248420:
Akoze tiez si myslim, ze pri autobusoch to malo byt ako v Prahe. Kludne sme tu mohli mat styri rozne firmy, co by mali cele BSK vratane miest rozsekane na 4 +- rovnako velke oblasti a eliminovalo by sa riziko, ze nastane pruser ako Arriva na zaciatku alebo DPB teraz. A aj by existovala sanca na vacsiu konkurenciu.Pokial by bol jednotny nater a jednotna tarifa/pravidla, tak je cestujucemu jedno ci pride DPB, Arriva, Martin Uher alebo Astan Seran.
810zssk
Neviem prečo do predĺženia služby rátaš aj ukončenie, ktoré v nej je aj teraz. Ďalej nehovoríme o kole navyše, len tom že posledný spoj by išiel na Vinohrady (ako v nevýlukovom CP). Naspäť by už nešiel. Čiže služba by sa predĺžila o 30 min pauzu a dobu dojazdu do vozovne.
Príde mi to oveľa realistickejšie ako to čo navrhuješ ty s prestávkami každé kolo a vodičom navyše.