Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #238736:
Tvrdia, že na 100% áno.
K príspevku pod tým:
Ďakujem za uznanie. Či po celej trase? Áno, nakoľko by ju uvítali mnohý ľudia a aj ja keďže ňou cestujem. Takto by som bol nútený cestovať troma spojmi. A to už je komplikované.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238734:
Odpoveď na prvú časť otázky.
Na 100% viem, že nie, nemôže. Obyvatelia Družobnej, spisovali petíciu aby autobus, nepremával po Družobnej. Nesúhlasia.
Čo boli obyvatelia Podunajskej Brány + širšie okolie na prezentácii nejakého developera so starostom, tvrdia, že trasa spať sa rieši. Hľadá sa lepší variant. Návrh bol taký a my nesúhlasíme už len kvôli staroosadlíkom aby autobus od Lidlu šiel po Šamorínskej a na Vetvárskej sa vrátil na svoju trasu. Čiže pri spiatočnej ceste by vynechal Vinohradnícku, Devätinovu a MiÚ súčasná poloha. Spojnica Jozefa Nagya ešte nie je vybudovaná, pritom už mala byť v roku2020.
Čo sa týka linky 70 som nepochopil ako by premávala ale už pri kúpe bytu v 2015 a pri prevzatí bytu 2018 mi developer tvrdil, že tu bude premávať, linka 70. Vedia to aj ľudia, čo tu už dlhšie žijú. Plánovala sa zmena konečnej zastávky.
Po tretie? Áno, súhlasím aby tam zastavovali aj regionálne linky. Ešte má vzniknúť nová-druhá svetelná križovatka Šamorínska-Ulica svornosti pri poslednom rodinnom dome. Výjazd na Bratislavu.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238734:
Klbak L70 tam vytoci vsetky tie ulicky vobec ?
Reakcia na: Salomon #238733:
75 by bodla urcite aj dlhsia premavka (otazne ci po celej trase - stacilo by CIntorin Vrakuna - Depo Krasnany) , obsluhu Krasnan by som ale radsej riesil celotyzdenne predlzenou 51 az do Krasnan.
Na Peknej ceste su uz aj tak tabule,ze neparkujte tu, v roku 2021 pribudne MHD linka az niekde k bufetu Bernard. Ideal je to pre SU8,6 vozidla 2ks. Prip aj 1ks EBN8 v spicke. Spicka by mohla ostat 15MIN s 2vozmi SU8,1ks EBN, sedlo a vikend s 30min (vikend zachadzky do lesa L51tky)
Reakcia na: Salomon #238733:
Nemohla by 67 jazdiť po svojej trase na Vinohradnícku a odtiaľ po Hydinárskej a Jozefa Nagya na zastávku pri Lidli a späť po Družobnej a Hydinárskej na Vinohradnícku a ďalej po svojej trase, so zabezpečením prestupu na MiÚ PB?
Úplne nerozumiem, ako má premávať 70 po Hydinárskej? Po Šamorínskej, Jozefa Nagya, Hydinárskej a Pri trati alebo sa plánuje zmena jej konečnej?

Pri tom novom Lidli by inak mohli podľa mňa stáť aj regiobusy zastávka (aspoň do centra) tam na to je.
Reakcia na: frenky #238728:
Chápem a rozumiem, že máte dlhoročnú skúsenosť, ja nie, nakoľko žijem v P.B. len od roku 2018. Za ten čas, som si všimol, že P.Biskupice majú zlú obsluhu a zároveň si dovolím tvrdiť, že to je dlhoročný problém. Pod pojmom zlá obsluha, preklad na niektoré linky. Ja bývam na poslednej ulici v Bratislave, smer Rovinka. Teraz dám za pravdu Urbanway 2423, ktorý tvrdí, že L67 nebude postačovať 30 minútový interval do budúcna. Totiž, je vraj plán ktorý hovorí, že L67 bude predĺžená v budúcnosti k nedávno otvorenému Lidlu. Ešte sa nevie ako pôjde späť. Mne bolo povedané, že po Hydinárskej ma premávať, obojsmerne L70. Hydinárska ulica sa aj rozšírila pre tento účel. Áno, teraz je to luxus ale to neznamená že zoberieme. L67 nemá cez víkend preklad na L70. Jedine, aj to nie je dobrý preklad, je čas, 53 minúta. Aspoň niečo. Jednoznačne súhlasím s prevádzkou linky 78 aj cez víkend a linka 75, prevádzka Po-Pi s posledným odchodom z Novej Doby na Čiližskú, 22:25. Prevádzka aj v sedle. Prípadne prevádzka od Po-So ako kedysi keď expresné linky premávali aj v sobotu.
Reakcia na: frenky #238728:
Jedna vec je, že postačuje, ale na druhej strane 30-minútový interval nie je veľmi atraktívny, takže aj to môže spôsobovať nižší dopyt. Uznávam, že 70 je asi atraktívnejšia ako 67, ale nebolo by ju potom lepšie v PB presmerovať (aspoň cez víkendy) po trase 67 medzi po Učiteľskej, Korytnickej a Uzbeckej?
EDIT: Už ma predbehol Si. 🙂
Reakcia na: frenky #238728:
zahustenie intervalu by vsak (za normalnych okolnosti) mohlo aj priniest dalsich cestujucich.... 30 minut je uz dost neatraktivny interval a volakedy ked som v danej oblasti byval som sa danym linkam cez weekend radsej vyhol... ono totiz ten smer sa da pouzit hlavne ako navoz na elektricky v ruzinove (na astronomickej priamo ma asi malo ludi svoj ciel) a hlavne v tom opacnom smere (z mesta) je pri takomto intervale skusat ze ci stihnes prestup alebo budes cakat 30 minut dost nezaujimave, to bolo vzdy lepsie ist na istotu na omnoho castejsie premavajuce trolejbusove linky aj za cenu toho ze treba ist najprv viac do centra....
Reakcia na: Petto #238729:
ked nie tak davno pojalo bez problemov (klbovu) 78 tak zrovna v tomto by som problem nevidel.....
(PS: volakedy na tom obratisku koncili linky 54,107,108,109,218 a 220)
Reakcia na: Urbanway 2423 #238727:
Tak potom predlzit L70 od ZST na Cilizsku - tam sa bavime o par minutach trasy navyse. Obratisko neviem vsak ci pojme dalsiu linku.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238724:
Dovolím si reagovať na 67/87 keďže s nimi mám dlhoročnú empirickú skúsenosť... 67 víkend celodenne bohato postačuje 30min interval, dovolím si tvrdiť, že aj to je luxus, ale OK. 87 chodí najviac vyťažená z Astro po Toryskú, v tom úseku je momentálny intrval OK, z Toryskej ďalej je to luxus. Čiže za mňa 87 cez víkend 30 minút a do toho niečo na posilnenie relácie Astro - Toryská.
Reakcia na: Petto #238726:
PB by 178 veľmi neobslúžila, keďže by chodila iba Kazanskej.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238724:
67 obsluhuje velku cast PB - ano primarne oblast rod.domov, vacsi vyznam ma podla mna L70 pre PB pre spojenie s centrom. Obsluha DH a okrajovo PB by vikendovo predsa riesila 178 kazdych 15min.
Reakcia na: therenda #238713:
myslím si, že si ľudia na to zvykli, navyše trasa je pre turistu skoro identická, pretože v centre sa nijako nemení a zase toľko turistov podľa mňa na Nové mesto nechodí. Domáci alebo pravidelný cestujúci veľmi rýchlo zistí, že nové chodia na Zlaté a staré na NM. Okrem toho to od Trnavského mýta hlási každú zastávku až po Zátišie že kam to vlastne ide, V 29/30T aj po anglicky
Reakcia na: Petto #238723:
Na 67 určite nebude postačovať 30-minútový interval, nezabúdajme, že 67 ako jediná obsluhuje veľkú časť PB. Jednou možnosťou by ešte mohlo byť potiahnutie 78 z Toryskej po trase 67 na Učiteľskú a odtiaľ na ŽST PB, v opačnom smere rovnako, ale v takom prípade by musela 78 jazdiť aspoň v časti trasy aj cez víkend. Takisto aj 87 zabezpečuje obsluhu Stavbárskej a Estónskej, takže tiež neviem, či je 30-minútový interval najlepšie riešenie.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238716:
Skor sa mi paci myslienka vikendovej 178 v intervale 15min a do toho 67,87 s 30.
Reakcia na: S499.1023 #238720:
Aj v starých to hlási, kam to ide, takže podľa mňa nie je problém s tým, že L4 má dve konečné. Prekvapuje ma, že teraz sú dve konečné L4 problém, keď tu v čase zavedenia veľa ľudí tvrdilo, že to je bežné a lepšie ako dve samostatné linky. Okrem toho návštevník mesta si asi pozrie na bočnom displeji cieľ linky a porovná ho s cieľom v aplikácii CP (aby napr. nenastúpil na opačný smer) a ak nesedí, tak do voza nenastúpi.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238716:
tak ja som na tejto linke problemy s kapacitou zazil, ale to sa este oznacovala cervenym cislom 109 a jazdili na nej ik280 a 283 😃
(ale fakt je ze uz davno som ju nemal potrebu vyuzit, takze realne sucanse vytazenie si neviem ani tipnut)
Reakcia na: Urbanway 2423 #238714:
To má byť ako užívateľsky priateľské pre návštevníka mesta "staré električky jazdia na BANM"?
Reakcia na: Petto #238717:
Tak potom v poobednej špičke max. 10 minút, viac tam podľa mňa fakt nie je treba, ale v takom prípade by som aj 78 a ďalšie linky zmenil na 10-minútový interval.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.