Nie, prestávka tam nie je žiadna. My sa tu nebavíme o tom kto má a nemá "luxusné podmienky", ale o tom koľko vodič môže jazdiť bez prestávky. Vyrovnávačka, ani krátke čakanie do taktu nie sú prestávkou.
No není sú prestávky ale tak na hlavnej stanici je vyrovnávacka 6 minút a na Vinohradoch 13 minút .. pri všetkej úcte pri 4h službe je tam prestávok až až .. rušňovodič ktorý ide 160 má pauzu v staniciach 1-2 minútky Max .. takže DPB má ešte stále luxusné podmienky
Ak dobre rátam tak by sa jeden vodič vložil do linky 3 každých 20minut poobede, na linke 3 sú hlavne poradia 1-17(to znamená čas od 6 do 18:30) a následne 4 špičkové poradia takže by sa vedel ušetriť 1 voz, či aj vodič ktorý by mohol byť striedačom to je otázne, ale asi by sa ušetrilo a zlepšilo situáciu na linke 3
Nie všade sú tie každokolové prestávky po 15 minút. Máme, alebo sme minimálne mali, linky kde to bola aj polhoďka.
Neviem prečo do predĺženia služby rátaš aj ukončenie, ktoré v nej je aj teraz. Ďalej nehovoríme o kole navyše, len tom že posledný spoj by išiel na Vinohrady (ako v nevýlukovom CP). Naspäť by už nešiel. Čiže služba by sa predĺžila o 30 min pauzu a dobu dojazdu do vozovne.
Príde mi to oveľa realistickejšie ako to čo navrhuješ ty s prestávkami každé kolo a vodičom navyše.
Ak je pauza každé kolo, tak rozdelíš tie prestávky na 2x 15. V súčasnosti na 7 nie sú prestávky, ide sa štyri hodiny v kuse. Ak by tam mali byť prestávky, musel by sa tam pridať voz s vodičom aby sa to natiahlo. Potom by teoreticky vyšlo, že hneď po obrate na Vinohradoch by išli do VJD. Ak by to tak nebolo, tak by sa išlo podľa toho, čo píše Vladimír, tzn. po štyroch hodinách jazdenia (pri existujúcom počte 5 vodičov a vozidiel) by musela byť polhodinová prestávka a až potom dojazd. Čo by znamenalo predĺženie služby o cca hodinu a štvrť (kolo navyše + prestávka a tak dojazd a ukončenie).
Hlavne vyhodou 1-linkoveho variantu je, ze intervaly su (mali by byt) tak male, ze ziadne prestupne vazby nepotrebujes. Ci je priemerna cakacia doba 2.5 alebo 2 minuty je uplne jedno. Problem by bol ak by to rozbijalo preklady.
Cez prazdniny su spicky rozbite,tam to nevadi ? Takze radsej sa tlacit v L3 len preto aby sme nerozbili vazby s elektrickami v spicke. Toto ani nehovor tomu co sa nenapcha na Racku .
Ak sa ale bojime ze by to viedlo k nerovnomernemu rozlozeniu ludi do vozidiel L3 z L4, L9 tak to je slaby dovod. Na takom Racku prichadza dalsia kopa MHD liniek ktore tiez nemaju interval prekladovy s L3, detto prestup Riazanska s L50/98.
On tu výšku nepožadoval, uviedol to ako ad absurdum argument na preukázanie že nedostatok vodičov je tiež o peniazoch. Prečítaj si aj zvyšok toho príspevku, viacerým z vás sa očividne vypli mozgy keď ste zbadali to číslo.
A to si má odniesť platiaci cestujúci či ako si to myslel?
Kapacita sa nastavuje predsa dopytu tak to tu dookola aj omiela DPB, ktorý píše že to tak prispôsobuje pri každej zmene.
Tu odpílili minimálne hodinu zo špičky, aby si ušetrili náklady na úkor dopytu.
Dlha prestavka jedno kolo pred fajrontom je v DPB uplne bezny jav, na to su tu vsetci zvyknuti. Mna by skor trapilo, ako by v pripade sichty natiahnutej o hodinu delenkarovi vysla prestavka do ranneho nastupu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Neviem prečo do predĺženia služby rátaš aj ukončenie, ktoré v nej je aj teraz. Ďalej nehovoríme o kole navyše, len tom že posledný spoj by išiel na Vinohrady (ako v nevýlukovom CP). Naspäť by už nešiel. Čiže služba by sa predĺžila o 30 min pauzu a dobu dojazdu do vozovne.
Príde mi to oveľa realistickejšie ako to čo navrhuješ ty s prestávkami každé kolo a vodičom navyše.