Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ak dobre rátam tak by sa jeden vodič vložil do linky 3 každých 20minut poobede, na linke 3 sú hlavne poradia 1-17(to znamená čas od 6 do 18:30) a následne 4 špičkové poradia takže by sa vedel ušetriť 1 voz, či aj vodič ktorý by mohol byť striedačom to je otázne, ale asi by sa ušetrilo a zlepšilo situáciu na linke 3
Reply on: Solider #248405:
Nie všade sú tie každokolové prestávky po 15 minút. Máme, alebo sme minimálne mali, linky kde to bola aj polhoďka.

Neviem prečo do predĺženia služby rátaš aj ukončenie, ktoré v nej je aj teraz. Ďalej nehovoríme o kole navyše, len tom že posledný spoj by išiel na Vinohrady (ako v nevýlukovom CP). Naspäť by už nešiel. Čiže služba by sa predĺžila o 30 min pauzu a dobu dojazdu do vozovne.

Príde mi to oveľa realistickejšie ako to čo navrhuješ ty s prestávkami každé kolo a vodičom navyše.
Reply on: Solider #248405:
A ten 1 voz navyse s 1 soferom je extra naklad ? Podla mna nie.
Reply on: 810zssk #248401:
Ak je pauza každé kolo, tak rozdelíš tie prestávky na 2x 15. V súčasnosti na 7 nie sú prestávky, ide sa štyri hodiny v kuse. Ak by tam mali byť prestávky, musel by sa tam pridať voz s vodičom aby sa to natiahlo. Potom by teoreticky vyšlo, že hneď po obrate na Vinohradoch by išli do VJD. Ak by to tak nebolo, tak by sa išlo podľa toho, čo píše Vladimír, tzn. po štyroch hodinách jazdenia (pri existujúcom počte 5 vodičov a vozidiel) by musela byť polhodinová prestávka a až potom dojazd. Čo by znamenalo predĺženie služby o cca hodinu a štvrť (kolo navyše + prestávka a tak dojazd a ukončenie).
Hlavne vyhodou 1-linkoveho variantu je, ze intervaly su (mali by byt) tak male, ze ziadne prestupne vazby nepotrebujes. Ci je priemerna cakacia doba 2.5 alebo 2 minuty je uplne jedno. Problem by bol ak by to rozbijalo preklady.
Reply on: 3pa3ck3 #248394:
Cez prazdniny su spicky rozbite,tam to nevadi ? Takze radsej sa tlacit v L3 len preto aby sme nerozbili vazby s elektrickami v spicke. Toto ani nehovor tomu co sa nenapcha na Racku 😂.
Ak sa ale bojime ze by to viedlo k nerovnomernemu rozlozeniu ludi do vozidiel L3 z L4, L9 tak to je slaby dovod. Na takom Racku prichadza dalsia kopa MHD liniek ktore tiez nemaju interval prekladovy s L3, detto prestup Riazanska s L50/98.
Reply on: S499.1023 #248397:
On tu výšku nepožadoval, uviedol to ako ad absurdum argument na preukázanie že nedostatok vodičov je tiež o peniazoch. Prečítaj si aj zvyšok toho príspevku, viacerým z vás sa očividne vypli mozgy keď ste zbadali to číslo.
Reply on: Vladimír #248385:
Nie je kopa liniek kde toto bežne funguje lebo sú skrátka nakreslené tak že pauza je každé kolo?
Reply on: 3pa3ck3 #248394:
Na dve veci je cestujúcemu sieťový interval a prestupná väzba, keď v prvom kroku pomaly nemá kam nastúpiť.
Reply on: S499.1023 #248397:
Akože kto. Daňoví poplatníci a platiaci cestujúci.
Reply on: david11 #248392:
Ja som svoj názor na linku 7 prezentoval už viackrát a nestotožňuje sa s aktuálnym riešením.
Reply on: si #248372:
Len neviem, kto by platil cestovné, ktoré by zodpovedalo mzde vodičov v Tebou požadovanej výške.
Reply on: 3pa3ck3 #248394:
To máš už teraz s L1.
Reply on: Pajo #248389:
Kedy s ňou ideš? Ráno od Vinohradov je fest plná a po Garde ani nehovorím.. Vyprázdňuje sa na Račku a Blumentáli.
Reply on: Petto #248393:
Len zase takto rozbíjaš sieťový interval a tým aj prestupné väzby medzi električkami
Reply on: Pajo #248389:
Podla mna mala vacsi zmysel. Ked to moze fungovat aj v sk.prazdniny pri zrusenej L7.
Reply on: Solider #248374:
A to si má odniesť platiaci cestujúci či ako si to myslel?
Kapacita sa nastavuje predsa dopytu tak to tu dookola aj omiela DPB, ktorý píše že to tak prispôsobuje pri každej zmene.
Tu odpílili minimálne hodinu zo špičky, aby si ušetrili náklady na úkor dopytu.
Reply on: Vladimír #248385:
Dlha prestavka jedno kolo pred fajrontom je v DPB uplne bezny jav, na to su tu vsetci zvyknuti. Mna by skor trapilo, ako by v pripade sichty natiahnutej o hodinu delenkarovi vysla prestavka do ranneho nastupu.
Reply on: Viko #248388:
Tridsatminutove "akoze na jedlo" nie. Ale neviem o ziadnej firme, kde by platene boli.
Reply on: Petto #248387:
Veď preto sa práve pýtam či tá rovnomernosť by nemala väčší zmysel ako počet spojov. Ja som v L7 nikdy nevidel plno… a rozdiel vo vozidlách je tu tiež.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.