Reply on: S499.1023 #248397:
ja som reagoval na toto:"Ani náhly prílev peňazí do kasy DPB by okamžite nevyriešil nedostatok vodičov."
no a teda dovolim si tvrdit ze nahly stabilny vysoky prilev penazi do DPB by pri troche snahy zo strany managementu (=ze by si peniaze nenechali pre seba ale posunuli z nich aj tym co priamo zabezpecuju poskytovanie sluzby) vedel v nie prilis dlhej dobe riesit problem s nedostatkom vodicov (v pripade autobusov v podstate hned, znamenalo by to len kanibalizaciu inych dopravcov, v pripade draznych vozidiel v dlzke doby kym by si dorobili prislusne papiere)
ale nikde tam nebolo spominane ze ten penazovod ma byt z predaja cestovneho....
a presne tak ako to pochopil 810zssk ( #248402), to cislo (vyska odmeny) tam bolo strelene prehnane, tak aby bolo snad kazdemu jasne ze pri takej odmene (v sucasnych realiach v nasej lokalite) by problem s nedostatkom zaujemcov o tuto pracu nebol....
Solider
Čo sa týka predĺženia, to závisí od toho, či by ešte išli na stanicu alebo nie. Ak nie, tak je to iba cca hodina navyše, t.j. pol hodina navyše zaplatená. Čiže na celom týždni vodič takto stratí 2,5 hodiny, ktoré sa mu nezaplatia. To je na okraj toho, čo písal Vladimír, a ako by si to ty nazval meisterstuck work/life balance