Vladimír: No veď práve L1 z cekového počtu ľudí odchádzajúcich zo Šafka idúcich na Hl. stanicu je veľmi nízky a preto ja namieste správna otázka či nenaplniť L1, skrátením jej jazdenj doby cez tunel, ľuďmi z Dúbravky a Karlovky, ktorí nechcú výhliadkovú jazdu po nábreží a idú na L5 a L9, ktoré bývajú preplnené a tých zopár zo Šafka na Hl. stanicu prepravovať s prestupom na Obchodnej.
J
Na úsekoch kde je povolená 40 sa vlečú 30 tam kde je možné ísť 60 idú 40. A možno aj keď sa v tých elinách prestanú tlačiť. Keby taká L1 chodila cez tunel a zaviedla sa L13 (Hl. stanica - Kamenné - Nám. Ľ. Štúra) so sólom s 15m. intervalom (čo by postačovalo) by sa aj vzkm ušetrili a na kapucínsku by sa vo večerných hodinách vrátil život.