Reakcia na: J #24312:
Ohladom L34 a L83 jednu vec... 4 roky som do Dubravky chodil na strednu skolu. Pamatam si teda este uplne prapovodny stav, kedy mali obidve linky interval 4 minuty! A uz aj vtedy to chodilo nabite! Myslim tym len to, ze dopravna situacia v Dubravke sa neda riesit tak jednoducho, ako si tu niekto predstavuje. Ked budu smradobusy chodit castejsie, vzdy budu natrieskane, pretoze ludom z Dubravky povacsine vyhovuje viac autobus, ako tramvaj. S tramvajou chodia maximalne tak ti, ktori idu priamo do centra a nemusia prestupovat.
Vladimír
L34 - zrušená - v úseku po SAV nahradená L83, po Račianske mýto nahradená L83 po Patrónku a ďalej L21 po Račianske mýto
L84 - zrušená - v úseku Hroboňova - Hodžovo nám. - Rusovská cesta nahradená L83, vo vzťahu Hroboňova - Ekonomická univerzita L21
L83 - skrátenie intervalu na polovicu - špička ráno na 4 min., špička popoludní na 5 min., sedlo na 7 min., víkend 12 min. (bez zmeny)
L21 - predĺženie trasy o úsek ...AS Mlynské Nivy - Mlynské Nivy - Košická - Most Košická - Ekonomická univerzita - Dolnozemská - Kutlíkova - Jantárová cesta - Betliarska - DOLNOZEMSKÁ
Keby sa niekde našlo aj na skrátenie intervalov medzi spojmi, bolo by fajn.
Teória je taká - že študentov z Hroboňovej na EÚ by nevozila L84, ale L21 cez Račko a Mlynské Nivy. Táto linka by taka spájala jedným ťahom EU s autobusovou a hlavnou železničnou stanicou a intrákmi. Súčasne by zabezpečila spojenie Karadžičovej a Račianskeho mýta s Petržalkou (pokus o čiastočnú náhradu bývalej L37, či 53). Na fóre som zachytil, že v úseku Račko - AS nie je L21 obsadená dostatočne, takto by sa do nej hrnuli už od Račianskeho mýto Petržalčania.
Som si vedomý aj rizík -
1., náklady by zrejme šli o dosť nahor, neviem, kde by sa naškrabali kilometre
2., nepoznám prúdy študentstva medzi Hroboňovou a EU. Pomestili by sa do toho autobusu spolu s ostatnými jeho usermi?
Tak čo? Je to strašná blbosť alebo to má nejakú logiku? Súďte!