Reakcia na: Viko #238575:
Ako hovorí aj MatejBA záleží na veľkosti/počte displejov. Na menších zastávkach bez tabule a len s jedným e-ink displejom by defaultné nastavenie bolo na zobrazovanie najbližších odchodov a mimoriadností, čo je informácia čo zaujíma drvivú väčšinu cestujúcich. Tých pár ľudí čo si potrebuje pozrieť trasu by si to prekliklo na CP. Okrem toho do masového rozšírenia displejov všade by sa pravdepodobne zachovávali aj papierové CP vo vitríne/na označníku.
Ike
V porovnaní s tlačenými CP a tabuľami to prehráva na tom, že:
a) potrebuješ riešiť zdroj energie: solár? prípojka? (ok, to aj pre tabuľu)
b) v jednom momente si môžu cestujúci pozerať CP iba jedinej linky (pokiaľ toho nekúpiš viac),
c) stále sú to "len" statické informácie
d) tabuľa (ak sa umiestni dobre), je viditeľná pre podstatne viac ľudí a
e) kontrast je zďaleka neporovnateľný s normálnym papierom.
Otázka znie, na aký typ zastávky sa to hodí? Vo veľkom uzle máš tabule. Tie sú jednoznačne lepšie, čitateľnejšie, real-time. Na menších je toho zase škoda. Samozrejme, celé to hovorím v kontexte finančnej náročnosti.
Ak by to stálo 100 € jeden panel aj s montážou a zapojením, tak nech to je aj duplicitne s tabuľami všade tam, kde je el. prípojka. Ale súčasný stredoeurópsky trh okolo tejto ceny nešiel ani nechtiac.