Nemáte niekto k dispozícii signálny plán križovatky pri Centráli, pripadne odsledované, ako dlho po naskočení červenej z Miletičovej skočí zelená od zimáku?
Už dávnejšie ma táto križovatka presvedčuje o tom, že Hroboňáky majú problém s farbocitom, no zážitok z dnešného dňa bol z množiny "par excellence".
Pre ilustráciu - veziem sa rýchlosťou 58km/h na tempomat využívajúc zelenú vlnu, vďaka ktorej mi skáče zelená vždy cca 50-70m pred autom už od Klientského cemtra, vďaka čomu nemusím brzdiť a nezmyselne opäť akcelerovať a pred už spomenutou krížovatkou vidím, že i napriek tomu, že nášmu smeru práve padá zelená, tak do križovatky sa zľava rúti rovno do môjho jazdného pruhu Hrobus31Tr na linke 201 a jediný dôvod, prečo som ho nemohol vytrúbiť a plným právom sa mu tam nanominovať bolo auto idúce predomnou, ktoré viedol menej asertívny/viac tolerantný vodič "ta hen od vychodu" ktorý na pavučinára s popleteným farbocitom radšej nereagoval. Priznávam sa, mňa prsty na telefóne na číslach 158 celkom svrbeli, no najprv sa opýtam tu, či niekto nemá podobnú skúsenosť.
Nabudúce to asi spravím, už som sa tam raz s jedným takto vadil uprostred križovatky, ktorú sme asi na 5 minút upchali z oboch spomínaných smerov, keďže som ho s autom zablokoval tak, že TV ho nepustilo obísť ma a tak musel počkať, kým odídem, s čím som sa neponáhľal
no okrem toho, že sme si vzájomne vynadali do kktov (nič iné som v podstate ani neočakával) som sa nič konštruktívne nedozvedel.
Čisto pre zaujímavosť, číslo vozu z toho dnešného zážitku je 6844.
Už dávnejšie ma táto križovatka presvedčuje o tom, že Hroboňáky majú problém s farbocitom, no zážitok z dnešného dňa bol z množiny "par excellence".
Pre ilustráciu - veziem sa rýchlosťou 58km/h na tempomat využívajúc zelenú vlnu, vďaka ktorej mi skáče zelená vždy cca 50-70m pred autom už od Klientského cemtra, vďaka čomu nemusím brzdiť a nezmyselne opäť akcelerovať a pred už spomenutou krížovatkou vidím, že i napriek tomu, že nášmu smeru práve padá zelená, tak do križovatky sa zľava rúti rovno do môjho jazdného pruhu Hrobus31Tr na linke 201 a jediný dôvod, prečo som ho nemohol vytrúbiť a plným právom sa mu tam nanominovať bolo auto idúce predomnou, ktoré viedol menej asertívny/viac tolerantný vodič "ta hen od vychodu" ktorý na pavučinára s popleteným farbocitom radšej nereagoval. Priznávam sa, mňa prsty na telefóne na číslach 158 celkom svrbeli, no najprv sa opýtam tu, či niekto nemá podobnú skúsenosť.
Nabudúce to asi spravím, už som sa tam raz s jedným takto vadil uprostred križovatky, ktorú sme asi na 5 minút upchali z oboch spomínaných smerov, keďže som ho s autom zablokoval tak, že TV ho nepustilo obísť ma a tak musel počkať, kým odídem, s čím som sa neponáhľal

Čisto pre zaujímavosť, číslo vozu z toho dnešného zážitku je 6844.
Mike
Vďaka bus pruhom som z Trnavskej (klientské centrum) na Trnavskom mýte rovnako rýchlo MHD ako autom, alebo aj rýchlejšie. Lebo úsek Trnavská - Zimák má MHD za 4 min., auto v zápche za 10 a viac, Zimák - Trnavské Mýto je autom rovnako ako MHD. Takže aj keď čakám na MHD 6 min. stále, je to rovnako ako to auto. (Pešia chôdza z domu / práce na zast. Trnavská je rovnako alebo rýchlejšie ako autom dostať sa na Trnavskú.)
Ale takých úsekov kde je aj cestná MHD rýchlejšia ako auto je viacero. Včera som bol príjemne prekvapený informáciou, že aj z Lamača sa do oblasti SAV počas rannej špičke viac oplatí 63 ako auto.
A predpokladám, že tých trás, kde bude celkové trvanie cesty štart - cieľ (nie iba krátke úseky) rýchlejšie busom / trolejbusom ako autom, bude iba pribúdať.