Reakcia na: N/A #233689:
Mna zas napriklad donutila auto kupit rekonstrukcia KV elektriciek (ktora este neskoncila) po asi 8 rokoch co som mal vodicak ale nejazdil. A dobre som urobil 
Ked je moj ciel v centre mesta (ohraniceneho Mlynskou dolinou, nabrezim, Karadzicovou, Sancovou a Prazskou), pripadne Kramare, tak chodim elektrickou/trolejbusom/autobusom, lebo to co teoreticky ne/usetrim v aute stratim hladanim parkovania (a kto rano siel napriklad na Kramare vie, ako to tam je o hubu okolo 7-8-9 rano).
Ale ked mam stat v zapche alebo idem inde kde to MHD trva vyrazne dlhsie, tak radsej som v aute, kde bude hudba a klima podla mna. Napriklad trasa KV - Zlate Piesky, ktoru som dlhu dobu vyuzival - ak zaratam presun na zastavku/zo zastavky/prestup na trolejbus tak som v MHD stravil aj vyse hodiny. Autom mi to trvalo vo velkej vacsine pripadov medzi 20-40 minutami podla dopravy. (nehovoriac o tom, ze ak napriklad hodinu nepojde autobus kvoli zapcham/blbej organizacii dopravy mestom tak to nebude v mojej praci nikoho zaujimat a problem budem mat ja - alebo budem musiet zaplatit za uber/taxi co ma vyjde vyrazne drahsie ako ist vlastnym autom).
Mike
Vďaka bus pruhom som z Trnavskej (klientské centrum) na Trnavskom mýte rovnako rýchlo MHD ako autom, alebo aj rýchlejšie. Lebo úsek Trnavská - Zimák má MHD za 4 min., auto v zápche za 10 a viac, Zimák - Trnavské Mýto je autom rovnako ako MHD. Takže aj keď čakám na MHD 6 min. stále, je to rovnako ako to auto. (Pešia chôdza z domu / práce na zast. Trnavská je rovnako alebo rýchlejšie ako autom dostať sa na Trnavskú.)
Ale takých úsekov kde je aj cestná MHD rýchlejšia ako auto je viacero. Včera som bol príjemne prekvapený informáciou, že aj z Lamača sa do oblasti SAV počas rannej špičke viac oplatí 63 ako auto.
A predpokladám, že tých trás, kde bude celkové trvanie cesty štart - cieľ (nie iba krátke úseky) rýchlejšie busom / trolejbusom ako autom, bude iba pribúdať.