Môj zážitok z cestovania, práve sa achádzam v Tesaloniky a išli sme MHD, pristúpil revízor veľmi milo všetkých pozdravil ani nezablokoval označovače a stará ehm (p...) sa začala s ním hádať že nebude platiť pokutu a mladí chalani ho presviedčali že nech jej nedáva a nakoniec ju nedal a kecal s ostatnými cestujúcimi.
Čo môžem vyzdvihnúť vždy funkčná a príjemná klíma ale to meškanie je neskutočné...
Regionálnu dopravu majú riešiť poslanci a starostovia, či regionálny koordinátor a dopravca spolu so župou? Hádam nebudú obce utrácať desaťtisíce kvôli lajdáctvu župy.
REX-y a S65 by ešte odviezli stovky ľudí za hodinu, ponúka sa tam ešte aj jedna diera pre jeden Os v takte (Galanta 6:29 - Bratislava 7:22), ale už sa blížime k vyčerpaniu ponúkanej kapacity, plné sú už aj cez prázdniny, takže v septembri to bude ťažké. Do 5 rokov je to mimochodom málo udržateľné (parkovacia politika, intenzívna suburbanizácia práve pozdĺž trate, zápchy)
Áno, k tomuto sme postupne dospeli všetci zúčastnení na našej strane. Ak malo byť cieľom user-friendly riešenie, potom je nutne potrebné zabezpečiť príchod peších zo severu. A ten je možný len po vybudovaní podchodu v súvislosti s reko trate. A potom rozmýšľať, čo s autami.
Možno by to bolo dobré, lebo mnohých z nich doprava zaujíma maximálne tak pred voľbami.
Druhá vec je, koľko vlakov má dnes v rannej špičke akú rezervu? Alebo všeobecne ako sú vyťažené, dá sa hovoriť ešte o kultúre cestovania?
Presne tak, na stanicu tam chodí autom ten typ ľudí, ktorý by inak išiel autom rovno do BA, takže buďme radi, že to tak robia. A autobus sa kľudne otočí pred stanicou, nevidím zmysel v zachádzaní pred 1. koľaj.
Nemyslím si, že je fajn tam vytvoriť za vyše pol milióna o 100 menej parkovacích miest, len aby to bol "dopravný terminál", keď tam nie sú a asi ani nebudú žiadne signifikantné prestupové väzby medzi busmi a vlakmi.
Keď je problém prejsť cez priecestie, prečo by sa malo rušiť vo veľkom parkovanie na južnej strane stanice, teda od nových štvrtí (podľa teba 150)? V Senci majú projekt P+R pre vyše 200 áut na južnej strane stanice práve kvôli nízkej priepustnosti priecestia (rieši sa aj pešie priecestie cez koľaje so signalizáciou).
Keď sú tam autá až pokiaľ oko nedovidí, je evidentné, že dopyt po P+R je silný, a to na oboch stranách trate. Nakladacia rampa sa mimochodom vybúrala, aby sa tam mohlo parkovať (oficiálny oznam na mieste búračky od ŽSR, že vychádzajú v ústrety autám - evidentne predpríprava pre terminál). Bolo by ideálne z prístupovej cesty vykázať autá a predstaničný priestor upraviť do podoby autobusovej otočky. No a to živelné, aj keď dodám, že usporiadané parkovanie na betónovej ploche skultúrniť, ale neuberať stovku parkovacích miest, práve kvôli nízkej priepustnosti priecestia.
Dobrý deň, téma klimatizácia sa tu už preberala. Stále ale pretrváva jedna vec. Vo vozidlách je pustená klimatizácia, ale okná sú otvorené ! Každé okienko sa pritom dá špeciálnym kľúčom uzamknúť.
Bol by veľký problém dať príkaz vodičom, aby si to uzamknutie skontrolovali pred cestou ? Inak klíma nemá zmysel.
Ja som sa tam bol pozrieť pred dvoma mesiacmi, ale žiadne parkovacie miesta som tam nevidel. Len na divoko parkujúce autá od križovatky s Trnavskou až kam oko dovidelo.
Celú prestavbu by som začal tým, že by som zrušil parkovanie na nákladkovej rampe a na príjazdovej ceste pred stanicou (hneď by ubudlo tak 150 parkovacích "miest"), čo je mimochodom jeden z dôvodov, prečo tam nie je vhodné otáčať autobusy (nanajvýš tak cez víkend).
P+R na druhej strane je fajn predstava, len neviem ako by sa tam dostali autom z tých nových štvrtí, ktoré sú najmä na juhu, keď tam majú problém prejsť cez trať kvôli vysokej intenzite vlakov.
Civilizované riešenie priecestia sa volá Überführung/Unterführung. Keďže tam má byť prvá slovenská dvojstovka (volajte Hosana!!!), tak sa úrovňové priecestia budú musieť tak či tak zrušiť.
No, pamätám takú okoloprevratovú 4/12, vyšla z vozovne na Zlaté Piesky, tam mala prestávku, spravila kolo a zo Zlatých zasa do vozovne. Bolo to robené na mieru pre jednu slobodnú mamičku ale tá medzitým z DPB odišla a služba sa tešila medzi prostým vodičským ľudom mimoriadnej popularite - vstávať kvôli trom a čosi hodinám bolo fakt super. Takže to spravidla dostala záloha a zvyšok si dosedela na výpravovni.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Celú prestavbu by som začal tým, že by som zrušil parkovanie na nákladkovej rampe a na príjazdovej ceste pred stanicou (hneď by ubudlo tak 150 parkovacích "miest"), čo je mimochodom jeden z dôvodov, prečo tam nie je vhodné otáčať autobusy (nanajvýš tak cez víkend).
P+R na druhej strane je fajn predstava, len neviem ako by sa tam dostali autom z tých nových štvrtí, ktoré sú najmä na juhu, keď tam majú problém prejsť cez trať kvôli vysokej intenzite vlakov.