Bol som dnes zo zvedavosti otestovat obojsmerný jazdný pás v Karlovke. Obojsmerne. Zajtra zoberiem aj kameru a rozmýšlam, že pôjdem bez posádky a možno aj bez auta (na zastávku Borská), lebo je to životu nebezpečné.
Cestou do Dúbravky ma predbiehalo v ľavom pruhu (ktorý je dočasne pre opačný smer nad 3,5 t) auto. Ale nepredbiahalo ma normálne (plný kotol a predomňa), ale asi o 2 km/h rýchlejšie ako som išiel ja. Spamätal sa až pred tým, ako protismerný pruh prechádza cez trať. Pri jednom úseku pred zastávkou Borská je oblúk a v ňom parkujú nákladné autá. Viditeľnosť relatívne slabá.
Cestou do mesta som využil protismerný pruh (išiel som v=30 km/h preventívne). Tri autá na mňa blikali/trúbili, z toho jedno auto sa na prehľadnom úseku v opačnom smere predomnou zaradilo do svojho pruhu, evidente mysliac si (podľa gestikulácie), že som nejaký pomýlený.
Je potrebné:
- buď tam dať lepšie značenie, lebo evidentne to robí dosť vodičom problémy,
- alebo tam poslať polišov, nech si robia kolečká a chránia a pomáhajú.
Každopádne, gratulujem najlepšiemu ministrovi vnútra z toho, že za jeho pôsobenie vznikla skupina polovodičov, ktorí reálne ohrozujú všetkých okolo seba, vrátane seba.
Cestou do Dúbravky ma predbiehalo v ľavom pruhu (ktorý je dočasne pre opačný smer nad 3,5 t) auto. Ale nepredbiahalo ma normálne (plný kotol a predomňa), ale asi o 2 km/h rýchlejšie ako som išiel ja. Spamätal sa až pred tým, ako protismerný pruh prechádza cez trať. Pri jednom úseku pred zastávkou Borská je oblúk a v ňom parkujú nákladné autá. Viditeľnosť relatívne slabá.
Cestou do mesta som využil protismerný pruh (išiel som v=30 km/h preventívne). Tri autá na mňa blikali/trúbili, z toho jedno auto sa na prehľadnom úseku v opačnom smere predomnou zaradilo do svojho pruhu, evidente mysliac si (podľa gestikulácie), že som nejaký pomýlený.
Je potrebné:
- buď tam dať lepšie značenie, lebo evidentne to robí dosť vodičom problémy,
- alebo tam poslať polišov, nech si robia kolečká a chránia a pomáhajú.
Každopádne, gratulujem najlepšiemu ministrovi vnútra z toho, že za jeho pôsobenie vznikla skupina polovodičov, ktorí reálne ohrozujú všetkých okolo seba, vrátane seba.
Joyki
Keď je problém prejsť cez priecestie, prečo by sa malo rušiť vo veľkom parkovanie na južnej strane stanice, teda od nových štvrtí (podľa teba 150)? V Senci majú projekt P+R pre vyše 200 áut na južnej strane stanice práve kvôli nízkej priepustnosti priecestia (rieši sa aj pešie priecestie cez koľaje so signalizáciou).
Keď sú tam autá až pokiaľ oko nedovidí, je evidentné, že dopyt po P+R je silný, a to na oboch stranách trate. Nakladacia rampa sa mimochodom vybúrala, aby sa tam mohlo parkovať (oficiálny oznam na mieste búračky od ŽSR, že vychádzajú v ústrety autám - evidentne predpríprava pre terminál). Bolo by ideálne z prístupovej cesty vykázať autá a predstaničný priestor upraviť do podoby autobusovej otočky. No a to živelné, aj keď dodám, že usporiadané parkovanie na betónovej ploche skultúrniť, ale neuberať stovku parkovacích miest, práve kvôli nízkej priepustnosti priecestia.