Reakcia na: Mike #229216:
Toto by mala byt priamo funkcia v palubaku a centralnom systeme ktory zbiera informacie o polohe vozidiel. Pripoje by mali byt nahodene v systeme a ten by sam mal sledovat ci sa stihaju - a ked nie, v jednoduhsich pripadoch sam vyhodnotit a vcas upovedomit vodica pripoja co s tym (cakat/necakat), alebo v zlozitejsich pripadoch to poslat na posudenie dispecerovi.Ono to nie je zas az taka veda z pohladu logiky systemu, len musi byt zaujem a (co je nemenej dolezite) dobre data o cestovnych poriadkoch, lebo bez nich sa to cele rozsype.
Na uvod by teda bolo dobre keby sa buduce vedenie DPB pustilo do nejakeho jednotneho informacneho a prevadzkovaeho systemu, kde by boli poriadne data o planovanej prevadzke a zaroven by ho pouzival dispecing na riadenie premavky (s prislusnymi vystupmi pre verejnost). Ked by takyto system bol, potom sa v ramci neho daju vymyslat taketo veci.
MatejBA
Da sa to preukazat omnoho lahsie ako papierovy listok - ako dlho slo vozidlo maju v systeme a rovnako maju v systeme, kde si nastupil a oznacil si listok. Rovnako vies si vytlacit ten listok z webu IDS BK. Cize ak by ti aj dali pokutu, vies ju velmi lahko "napadnut". A z mojej komunikacie s IDS BK naozaj nie je problem, pokial si mal listok - riesia dost casto v prospech cestujuceho.