Reakcia na: patrik444 #229198:
Ja som cestoval zo zastávky Miletičova na zastávku Kollárovo námestie trolejbusom 202. Podľa cestovného poriadku má cesta trvať 10 min. Tesne pred vystupovaním som si cez čítačku pozrel stav svojho lístka a chcel som si presne overiť o koľko dlhšie som cestoval ( cca o 10 min ). Na karte mi ukázalo, že nemám žiaden zakúpený lístok, čo ma veľmi spochybnilo. Nevedel som, či som si ho zle načítal alebo mi ho systém iba prestal zobrazovať. Dodatočne som si na to spomenul a overil som si všetko na elektronickom výpise, kde sa preukázalo, že som lístok mal riadne zakúpený. Volal som na DPB, kde som túto situáciu opísal a dostal som odpoveď, že ma môžu pokutovať. Z tohto všetkého som napísal predchádzajúce príspevky a nadobudol som presvedčenie, že môžem byť pokutovaný !Súčasne trvám na tom, aby DPB zohľadnilo existujúci stav a kolapsujúcu situáciu a pre občanov Bratislavy vytvorilo presné a vyhovujúce prepravné podmienky !!!
810zssk
B.3.25 -> Cestujuci je povinny mat listok s dostatocnou zonovou a casovou platnostou.
B.3.26 -> Listok ktoreho casova platnost skoncila je neplatny.
B.3.27 -> Posudenie casovej platnosti listka vychadza z udaju v cestovnom poriadku. V praxi teda listok casovo plati do zastavky kde mal spoj prist najneskor v case konca jeho platnosti. V pripade ak cestujes s prestupom a kvoli meskaniu prveho spoja zmeskas druhy spoj a teda pojdes inym neskorsim spojom, ktory ma do ciela aj podla CP prichod neskor ako konci tvoj listok, vtedy si uz musis kupit novy listok a poziadat o vratenie penazi.