Reakcia na: MatejBA #228579:
Ja si tiež myslím, že je to blbosť. Takto aspoň 32 ide zo stanice na čas, po spojení s 204 by už od SAV jazdila nespoľahlivo. A oháňať sa priamym spojením DD z RaMy a TrMy je dosť blbý argument, lebo tá trasá je beztak dosť kľukatá (linkou 4 je to 22 minút, linkou 32+204 by to síce bolo 21, ale len za ideálnej premávky bez zápch). Takže kým nebudú na Šancovej, Pražskej a Limbovej BUS pruhy, tak je to zlý nápad. Okrem toho, by sa zhoršila obsluha Kramárov, lebo by sa zrušili 4 spoje za hodinu a tiež spojenie Kramáre - Búdková by bolo možné len s bariérovým prestupom na Patrónke.
Peon
Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].
Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?