Reply on: 810zssk #228572:
Lenže toto indivíduám ako JaNa proste nevysvetlíš, oni budú mať vždy svoju pravdu. A tak to potom aj vyzerá keď viacerí cestujúci majú podobný názor, že vodič mhd = automaticky skrachovanec a pod. A sťažnosti pomaly už za všetko, vodič môže za to že mešká kvôli kolónam, že sú vo voze bezdomovci, že nefunguje klíma, atď. A tým sa nezastávam vždy vodičov, samozrejme nájdu sa aj takí ktorí povesť ich kolegov kazia (napr. spomínané ˝údajné˝ vyhodenie z predného sedadla akceptovateľné nie je), ale tak minimálne 50% sťažností od cestujúcich (ak nie viac) je úplne neopodstatnených. A prevážaj potom takýchto ľudí...
Peon
Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].
Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?