Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: skeli #225343:
Problem je, kde by tam ten podchod mal vyustenie - nie je tam tak vela miesta, ci?
Čo tak spraviť podchod z Hl.stanice na Sokolskú.Veľa ľudí sa potrebuje dostať k SAV-ke a odtiaľ smer Kramáre, Patrónka a takto by odľahčila 32-ku a presun cestujúcich týmto smerom.To v rámci modernizácie Hl.stanice.
Reakcia na: Mirtschi #225341:
TEN-T sa stavia z eurofondov? To nie su nejake specialne prostriedky na infrastrukturu?
Reakcia na: chodec #225300:
Aj tie dialničné tunely sú v súčasnosti podstatne dôležitejšie, ako Filiálka. Síce osobne vidím radšej investície do železničnej dopravy, ale ani cestnú nemôžeme celkom nechať stáť. Aj keby sa viac peňazí investovalo do železníc, tak je X dôležitejších projektov. Tunel Turecký Vrch je tiež bohužial dôležitejší má "1775m" dlžku, keď sa bude raziť tunelová rúra od Trnavského mýta až do Petržalky bude to podstatne viac v zložitejšom teréne. Uvádzaš rôzne trasy TEN-T, ale kedy sa to bude všetko realizovať? U nás v roku 2050 a viac. Len trať Praha Dráždany je plánovaná na r.2035 a tá bude určite prioritnejšia. Fondy EU, tiež nie sú bezodné. Tahanie TEN-T cez Petržalku, dnes hlúposť, už sme sa o tom bavili. Ono tie plány, tunel popod Dunaj, sú krásne, ale z verejných zdrojov to nikto v dohladnej dobe financovať nebude, jedine keď tak súkromnych. Prečo nejdeš do to napr. ty?
Reakcia na: david1 #225339:
Ja viem aky dovod "dali zeleznice". A?

REXov som si vedomy, ale tie jazdia len v spicke. V spickach vyhrady na S50 a S60 nemam. Problemom su skor okrajove casy a vikendy, ktorymi sa momentalne nikto nezaobera a ktore budu podobna tragedia ako doteraz. Plus teda to ze tie nove vlaky pojdu na Nove Mesto, cize to posilnenie bude take polovicate - uvidime kolko ludi vlastne tie vlaky stiahnu (asi len tych co dnes vystupuju na Predmesti + par ludi do Lakesidu).
Reakcia na: 810zssk #225333:
No a ako dôvod prečo to nejde na hlavnú sami železnice dali plnú kapacitu na tejto stanici.
Interval bude lepší lebo tam nemáš zarátané Rexy, ktoré už teraz robia polhodinový na S60 a na S50 20 min.int.
Reakcia na: Valec #225332:
No neviem bude to max 250m. Čo máš aj dnes na hlavnej k autobusom. Či prestup z L50 na Račianske električky. Ak by tom mal byť problém tak sa dá vybudovať aj ďalšia zastávka MHD.
Reakcia na: Valec #225335:
Rýchle spojenie Račianskej ul. samozrejme ...
Reakcia na: david1 #225327:
Ako vraví klasik "to mi nevychádza". Dokonca ani prstom na mape. ? ?
Reakcia na: david1 #225327:
Rýchle spojenie Vrakune a Ružinova cez Mladú gardu? ?
Reakcia na: david1 #225331:
To významné posilnenie predsa nastane už od leta, zahustením na 30 min. od Senca a Trnavy v pracovných dňoch. Nateraz sa napríklad ani neuvažuje s hustejším intervalom cez víkendy, než súčasných 120 min.
Reakcia na: david1 #225331:
Bude sa posilnovat len pracovny den na 30 minutovy interval a len na S50 a S60 (+R po Zilinu na 60 minut). Nedostatocny interval cez vikendy bude zachovany a s katastrofalnym stavom na S20 sa nebude robit vobec nic. Navyse vsetky nove regionalne vlaky pojdu na Nove Mesto, cize na hlavnej stanici mimo tych R nebude posilnenie vobec ziadne.
Reakcia na: david1 #225329:
A ty považuješ dochádzkovú vzdialenosť medzi nástupišťami 300 m za TIOP? ?
Reakcia na: Mirtschi #225330:
Veď uvidíme. MD zatial tvrdí a významnom posilnení vlakovej dopravy okolo Bratislavy. Sám som zvedavý čo vypadne z tej štúdie BA uzla.
Tolké dohady o stanici Filiálka... Aj keď sa to ŽSR rozhodnú predsa len zriadiť, tak to dopadne tak, že sa vybudujú akurát dve nástupištia s koncovými kolajami, nejaká menšia výpravná budova na predaj lístkov, prístupový chodník a to bude všetko. A budú tam zachádzať nejaké špičkové vlaky v pracovné dni. Toť všetko, lebo na viac peniaze nebudú.
Reakcia na: Valec #225324:
Trať sa má zdvojkolajniť a dochádzkové vzdialenosti na MHD nie sú o nič dlhšie ako teraz na Hlavnej.
Reakcia na: chodec #225300:
Nechceš s tým vážne podnikať a aspoň prevádzkovať tu Filiálku na začiatok v tej minimálnej miere? Keď je to také dôležité, tak choď do toho, pomôž ludom, aby neboli v zápchach! Miesto toho koldokola vypisovania tu, hladaj banku, ktoré by ti na to požičala. Budeš mať vlastnú dopravnú spoločnosť i budovu, nástupište a nikto ti do toho nebude môcť kecať, aké vlaky a odkial, kolko ich budeš prevádzkovať na vlastné podnikatelské riziko. Jediné obmedzenie budeš mať v priepustností tratí. Možno fakt na tom zarobíš a ešte budeš mať aj na postavenie velkej budovy.
Reakcia na: zakaznik #225318:
Presne tak. Odbudne prestup na L50 a vznikne rýchle spojenie do Vrakune a Ružinova napríklad.
Reakcia na: S499.1023 #225322:
O čom točíš?
Reakcia na: zakaznik #225318:
Kade by podˇaa Teba tie vlaky z Dunaszerdahely mali na Mladú Gardu prichádzať a kam by mali pokračovať?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.