Reakcia na: 810zssk #225239:
Samozrejme, že je, ale nevidim v tom nejakú snahu robiť niečo s kapacitou a priepustnosťou Hlavnej stanice, aby sa tam dalo posielať úplne všetky vlaky od Trnavy a Galanty. No s tými taktmi: ja som už počul také návrhy, že čo idú pridať vlaky od júna, tak to v takých časoch, že v rannej špičke nový vlak (na Nové Mesto) pošlú tak pár minút pred vlakom na Hlavnú, tým pádom by sa nič nevyriešilo, maximálne pritiahlo ďalšie stovky ľudí na železnicu (výstavba D1/D4 a medializácia zahustenia taktu prinesie svoje... tú dopr. optimalizáciu neberiem vážne), ale stále by to plnilo tie isté vlaky na HLST, čo už dnes nestíhajú.
chodec
tak to zasa skončí v šuflíku, žiadne jasne formulované odpovede na riešenie uzla nedá, rozbabre niekoľko scenárov, z toho iks variantov, iks na druhú technických riešení, kubáčkovci sa z toho zbláznia však tam nie je nikto kto by tomu rozumel, bude musieť byť ďalšia štúdia ktorá to pomôže zjednodušiť, hlavne že Jaspers je aj v nej rozhodujúci partner, ako tvrdí znalec/Valec - má peniaze tak má právo rozhodnúť čo je pre Bratislavu najlepšie