Reakcia na: dupe #225118:
co sa toho grafu k platom tyka, tak by som povedal ze budem verit len tomu grafu a tej statistike ktore si sam sfalsujem...poznam prilis mnoho odvetvi a ludi v nich pracujucich (tych aj osobne) ktori naozaj v cistom nedostanu cez 500E a ziju v BA.... neviem si to dost dobre predstavit ako sa to da zvladnut ak nemaju lepsie zarabajuceho partnera alebo ine neoficialne prijmy, ze ako sa to da zvladnut, ale je to tak....
tr3mp
Nová drahá tunelová trať pre mestské vlaky je plytvaním prostriedkov. Ak by už trať v tejto polohe existovala, tak by bolo ok doplniť na nej zastávky (ale len za predpokladu, že to nezníži kapacitu trate, teda ak by bola 3 či 4 koľajná, či bez nákladnej či diaľkovej osobnej dopravy).
Ak by sme mali peniaze na tunelovú trať, tak je omnoho lepšie postaviť tunel pre mestskú dráhu - pri súčasnom stave teda pre električku. Tunelová trať so zastávkami hl. st. - Hodžovo nám. - Nám. SNP - Ml. nivy/Karadžičova - Ml. nivy/Košická a ďalej povrchovo stredom biznis zóny na Ml. nivách by bola nielenže lacnejšia ako železničný tunel popod Dunaj do Petržalky (kde už máme koľajovú dopravu cez most) ale by poslúžila nielen dochádzajúcim ale aj obyvateľom. A pre dochádzajúcich by bola tiež lepšia, lebo by obsluhovala nielen väčšiu oblasť, ale by slúžila narozdiel od Filiálky pre všetkých - aj tých od Malaciek aj od Dunajskej Stredy.