Reakcia na: S499.1023 #225100:
Rád by som toto uberal už do offtopicu, ale...400-500e v cistom ma dost solidna cast obyvatelstva bratislavy. Len zopár z nich:
Pošta
Predavaci
Upratovaci
VW zamestnanci
minfin
mindop
Datacentrum
u Carga/ZOPky-Vozmajster, Posunovac, dielna.....
atď....
To, že tu je pár podnikateľov s platom 3,5k a viac len navyšuje priemernú mzdu na normálnu úroveň dakde okolo 1000-1500e. Reálne však na jedného takého človeka robí na spriemernenie daľších 5 ľudí za niečo viac než minimálku.
Takže k 500e mesacne si prirátať 25% je celkom dosť, nie? Kebyže tebe za darcovstvo poviem že ti navýším mzdu o 25%, išiel by si?
Čo sa týka samotného darovania - v čom je to rozdiel? Povedz mi prosím, čo má mňa motivovať darovať na slovensku krv? Reálne.
Bohužiaľ, ja mám skúsenosť inú čo do darovania krvi na Klamároch. Proste je to ako s cestujúcim. Ak som sa naposledy viezol MHD dakde v roku 95-2000 s najzničenejším IK280 dakde na 39 plnej v lete....a presadol som vtedy do auta..dodnes ma nik nedostane do MHD. A môžeš hovoriť ako je to dnes fajn (dnes odchytiť poloplný MBCC je radosť cestovať....)...
Takže áno, bol, a nie, ďakujem.
Radšej budem mať krivé hodnoty a budem poberať "pár drobných" než nemať vôbec nič. Dobrý pocit mám z oboch, našťastie chorobu zo žiadneho....
Ike: Prísnym pravidlám podlieha každé zdravotnícke zariadenie....a aj tak nám na stole vzblkne rodička.... Aj tak sa zabudne po operácii skalpel v tele....
Ale skrátka stále v tej národnej činnosti necítim nejakú vďaku za darovanie. Možno ak by sa v tomto vŕtal lepšie súkromný sektor.....
Napríklad plazmu jest možno aj na SVK bezplatne darovať....a prečo? Aby ju následne preali? To isté spraví aj rakušák. Ale časť podielu dá aj darcovi. Tu sa ešte musíš pobiť za ospravedlnenku k zamestnávateľovi.... Nie to že ti ešte niekto niečo dá.....
tr3mp
Nová drahá tunelová trať pre mestské vlaky je plytvaním prostriedkov. Ak by už trať v tejto polohe existovala, tak by bolo ok doplniť na nej zastávky (ale len za predpokladu, že to nezníži kapacitu trate, teda ak by bola 3 či 4 koľajná, či bez nákladnej či diaľkovej osobnej dopravy).
Ak by sme mali peniaze na tunelovú trať, tak je omnoho lepšie postaviť tunel pre mestskú dráhu - pri súčasnom stave teda pre električku. Tunelová trať so zastávkami hl. st. - Hodžovo nám. - Nám. SNP - Ml. nivy/Karadžičova - Ml. nivy/Košická a ďalej povrchovo stredom biznis zóny na Ml. nivách by bola nielenže lacnejšia ako železničný tunel popod Dunaj do Petržalky (kde už máme koľajovú dopravu cez most) ale by poslúžila nielen dochádzajúcim ale aj obyvateľom. A pre dochádzajúcich by bola tiež lepšia, lebo by obsluhovala nielen väčšiu oblasť, ale by slúžila narozdiel od Filiálky pre všetkých - aj tých od Malaciek aj od Dunajskej Stredy.