Reakcia na: 810zssk #224413:
Ako k tomu pride vodic, ktory pracuje v narocnejsich podmienkach, ze ma rovnaky plat ako ten co to ma jednoduchsie?Ano vozit plne autobusy my byt lukrativnejsie pre vsetkych. Pre dopravcu, objednavatela aj verejne financie. Vsetko pri dodrzanych CP, linkovych vedeni a standardov kvality. Ved co je na tom, ze by sa snaha zmenila na to, robit veci efektivnejsie.
Z mojich doterajsich skusenosti so zamestnancami vychadza, ze vykonnostna zlozka je ten najlepsi motivator. Ale tak, chapem, Nikdy sa to tak nerobilo.
Motivacia "strhavanim premii" je v tomto biznise taka typicka a dlhe roky dobre fungujuca. ?
Peon
V tej tarife na webe v PDF nevidím odkedy platí, ale čo si pamätám, tak je už niekoľko rokov. Pamätáte si niekto? Ja si pamätám tieto súčasné ceny z čias keď Enykk neexistoval (bola to tarifa dopravcu Kisalföld Volán). A aj tá súčasná vnútroštátna tarifa vlakov v Maďarsku je asi rovnako dlho už niekoľko rokov. Keď to porovnám s Rakúskom (napr. Hainburg a okolie - VOR), tak tam zdražujú cestovné pomerne často: Myslím, že častejšie ako na Slovensku v Bratislave a okolí.