Reakcia na: Petto #224213:
Mpj otazka neie je vobec stupidna. Normalna otazka. Riesenie: 1 - napriklad ak sa da tak posilnit dane spoje { ak sa da, ak nie tak nie }.
2 - na nejaký cas dat dopravu zadarmo, dajme tomu na jeden mesiac ci nezacne viac ludi
chodit autobusmi a tiez posilnit spoje ak sa bude dat, a ak to zaberie tak by sa aj cesty
uvolnili od tych co chodia autami.
3 - alebo ason lacnejsie dat MHD listky aby to pritiahlo viac ludi cestovat MHD.
Myslim ze to druhe riesenie by mohlo fungovat alebo aj to tretie.
Peon
Obec Bezenye je tarifne dosť znevýhodnená: Ľudia tam / odtiaľ cestujúci si musia kupovať CL na úsek "Petržalka - Hegyeshalom" napriek tomu, že ho nevyužijú na celú trasu. Toto je aj pri MPS z Bratislavy do Rakúska: Ešte pred zopár rokmi bolo možné cestovať z Bratislavy až do Schonfeld-Lasse na lístok po Marchegg (bolo to na ňom napísané). Takisto aj z Petržalky až do Pamy na lístok po Kittsee. Teraz si treba kúpiť lístok do Seibenbrunn-Leopoldsdorf, resp. Parndorfu.
Škoda, že na elektrifikovanej trati jazdia motoráky. Jazdia všetky nákladné vlaky cez Rusovce na elektrinu?
A bol by pre ZSSK veľký problém umožniť predaj lístkov cez internet okrem Viedne aj MPS do Rakúska a Maďarska? Aspoň, že do Česka sa to už dlhšie dá (MPS aj na EC). Verím, že na Sekcii odúčtovania tržieb železníc v ZSSK by to zvládli [vďaka iba bezhotovostným platbám cez internet možno aj jednoduchšie ako zo staníc].