Reakcia na: J #22116:
Prosím pekne, hovadina je to, že CNG žiadnych 4-5 SKK na km NEUŠETRÍ! To je umelo vyvolaný stav, keď SPP drží umelo nízke ceny CNG, aby to vyzeralo výhodne. Okrem toho sa čo nevidieť zmení daňové zaťaženie CNG, takže "úspora" akoby zázrakom - NEBUDE!Ďalej - CNG autobus (ozajstný, nie pseudorekonštrukcia LIAZu) stojí minimálne o milión viac ako naftový (tlakové nádoby, koncepčne úplne iný motor - je treba si uvedomiť, že CNG motor je zážihový, nie vznetový!) a to už ja akákoľvek iluzórna úspora definitívne v ....
I.
Sarko
Čítaj pozorne, ja som sa ako o mačke vo vreci vyjadril ohľadne neexistujúcej 18m verzii SORu, nie o BN 12.
Z Tvojho príspevku mám trochu pocit, že značke SOR tiež veľmi nedôveruješ a o SORe BN 12 hovoríš ako keby iba o nejakom dočasnom riešení (nie masové dodávky, len aby vozidlový park nezostarol..).
Ak si DPB nakúpi Solaris Urbino 12, môže tak urobiť bez obáv aj v prípade masových dodávok, pretože si môže hneď kúpiť všetky možné kompatibilné verzie, čo bude mať maximálne unifikované a pohodlne nízkopodlažné.