Reakcia na: Peon #219650:
Bežne sa REXy križujú v staniciach Marchegg a Wien Stadlau. Schönfeld Lassee je výnimkou, rovnako ako občasné križovanie v Devínskej Novej Vsi. S R sa križujú REXy na jednokoľajnom úseku križujú smerom do Viedne v stanici Raasdorf, v smere do Bratislavy v Siebenbrunn-Leopoldsdorf.Áno, aj na R býva na vybraných spojoch trojvozová súprava miesto súpravy dvoch krabíc 5047.
Neviem či sa podobné veci dejú aj na trati z Petržalky.
Na jednokoľajnej trati nie je miesto, lebo každý medzistaničný úsek môže byť obsadený iba jedným vlakom, navyše viaceré zastávky ani neumožňujú obeh, sú obyčajným perónom na jednokoľajnej trati. Ďalej nesmieme zabúdať na nákladnú dopravu, ktorá spočíva najmä na jeseň v množstve vlakov s cukrovou repou do cukrovaru, ktorého vlečka je napojená v stanici Siebenbrunn-Leopoldsdorf.
Skúsenosť s NAD mám a musím povedať že je slabá. Najväčším nedostatkom je chýbajúci cestný most cez Moravu. Takisto sa na autobusy NAD čakalo aj dve hodiny. Ale nebyť toho výpadku, tak by som nikdy nespoznal Zuzanu. Hmm, možno by to aj bolo lepšie...
Presmerované REXy nestoja nikde na odklonenej trase. Stoja až vo Viedni na Stadlau. V čase kedy stávali aj na Erzherzog Karl Straße stáli aj tam, ale na inom peróne ako bežne. Občas sa stane že súprava idúca do Bratislavy v tej stanici zastaví lebo čaká na zmeškaný REX opačným smerom, ale ani vtedy tam dvere neotvárajú. Väčšinou sa fíra úmyselne pomaličky prešuche popri peróne a zastaví tak, aby čo najmenej vozňov stálo pri ňom. Neskúmal som či sa dvere odblokujú automaticky pri každom zastavení alebo to musí obsluha vlaku povoliť.
zlomok