Včera počas odklonu 2 a 8 som trochu nerozumel, prečo zatiaľ čo na STU smer HlSt tabuľa o odklone informovala, na Blumentáli žiadna informácia nebola. Minimálne jedna skupina návštevníkov kvôli tomu asi nestihla vlak. Iste, bez tabule by ho nestihli asi rovnako. Ale prečo tá informácia chýbala práve tu, kde by mala z celej neobsluhovanej trasy 2 a 8 možno najväčší zmysel? To, na ktorých tabuliach sa operatívna informácia zobrazuje a na ktorých nie sa vyberá ručne? Ten riadok s textovou informáciou sa zapína/vypína automaticky alebo pokiaľ má tabuľa 6 riadkov a je nastavená na zobrazovanie 6 najbližších odchodov, operatívne informácie sa tam jednoducho nezobrazia, ani keď sú do systému zadané?
Navyše, pokiaľ je jasné, že nejaká linka nejakú zástavku neobsluhuje, ale náš vozidlový dezinformačný systém v roku 2017 stále nie je v stave, aby tam boli nahodené odklonové trasy a zástavkové tabule zobrazovali skutočný stav, bolo by asi vhodné odchody danej linky na daných zastávkach skryť ručne. Takto tam 2 a 8 preblikávali a preblikávali až... Dokedy vlastne? Do príchodu na konečnú? Na prvú nasledovnú zástavku ich obvyklej trasy?
Tiež si inak myslím, že väčšina cestujúcich netuší, čo je CMO, bolo by podľa mňa lepšie používať výraz centrum.
Navyše, pokiaľ je jasné, že nejaká linka nejakú zástavku neobsluhuje, ale náš vozidlový dezinformačný systém v roku 2017 stále nie je v stave, aby tam boli nahodené odklonové trasy a zástavkové tabule zobrazovali skutočný stav, bolo by asi vhodné odchody danej linky na daných zastávkach skryť ručne. Takto tam 2 a 8 preblikávali a preblikávali až... Dokedy vlastne? Do príchodu na konečnú? Na prvú nasledovnú zástavku ich obvyklej trasy?
Tiež si inak myslím, že väčšina cestujúcich netuší, čo je CMO, bolo by podľa mňa lepšie používať výraz centrum.
Peon
Tie rakúske poschoďáky sú zložené z koľkých spojených vozňov - dá sa to nejako spájať či rozpájať? A tie slovenské sa dajú? Totiž Regionalzug "Wien - Marchegg" určite nemáva vysoký počet cestujúcich...
Keď už píšeme o mimoriadnostiach na trati "Marchegg - Wien", ktoré mávajú negatívny vplyv aj na S20 v IDS BK "Hlavná stanica - Devínska Nová Ves", ktorú vykonávajú tie medzištátne REx-y, tak spomínam si na veľmi zaujímavý zážitok z augusta 2015 keď sa mi cesta z Viedne do Bratislavy predĺžila z pôvodných 53 minút až 2 hodiny 22 minút. Napísal som o tom na #209189