Reakcia na: fanatikmhd #219659:
To, čo máš na fotke bolo riešenie dvojvozňovej súpravy, lebo jeden vložený nejazdil vyše roka a my sme sa doslova nezmestili do vlaku, pobehovali na stanici a tým pádom pravidelne meškal 5-7 min., takže bolo to nutné posilniť nejako. V Bdteeroch fungovalo kúrenie, klíma, aj hlásenie staníc z riadiaceho, síce trvalo to istý čas, kým to spravili. Občas tam hodili aj Béčka. Lenže momentálne je taký stav, že v špičke už ani trojvozňové súpravy nestačia, aj keď kapacitné problémy sú ešte len v úsekoch do 25 km od HLST (ak nie je víkend).
REX 1872 jazdí zdvojene, ako jediný vlak na celom Slovensku s dvoma 671.
zlomok
Áno, aj na R býva na vybraných spojoch trojvozová súprava miesto súpravy dvoch krabíc 5047.
Neviem či sa podobné veci dejú aj na trati z Petržalky.
Na jednokoľajnej trati nie je miesto, lebo každý medzistaničný úsek môže byť obsadený iba jedným vlakom, navyše viaceré zastávky ani neumožňujú obeh, sú obyčajným perónom na jednokoľajnej trati. Ďalej nesmieme zabúdať na nákladnú dopravu, ktorá spočíva najmä na jeseň v množstve vlakov s cukrovou repou do cukrovaru, ktorého vlečka je napojená v stanici Siebenbrunn-Leopoldsdorf.
Skúsenosť s NAD mám a musím povedať že je slabá. Najväčším nedostatkom je chýbajúci cestný most cez Moravu. Takisto sa na autobusy NAD čakalo aj dve hodiny. Ale nebyť toho výpadku, tak by som nikdy nespoznal Zuzanu. Hmm, možno by to aj bolo lepšie...
Presmerované REXy nestoja nikde na odklonenej trase. Stoja až vo Viedni na Stadlau. V čase kedy stávali aj na Erzherzog Karl Straße stáli aj tam, ale na inom peróne ako bežne. Občas sa stane že súprava idúca do Bratislavy v tej stanici zastaví lebo čaká na zmeškaný REX opačným smerom, ale ani vtedy tam dvere neotvárajú. Väčšinou sa fíra úmyselne pomaličky prešuche popri peróne a zastaví tak, aby čo najmenej vozňov stálo pri ňom. Neskúmal som či sa dvere odblokujú automaticky pri každom zastavení alebo to musí obsluha vlaku povoliť.