Reakcia na: Mike #219116:
Tých, čo pracujú na Vajnorskej pri Poluse, by efektívnejšie dopravila električka v predĺžení Tomášikovej ulice, pričom na ŽST Vinohrady zastavujú aj rýchliky a teda sa tam premelie väčší počet cestujúcich. Tým, čo pracujú v okolí Jurajovho dvora, by pomohla železničná zastávka pri Sahare, vzdialená od električkovej zastávky 300 metrov, čo je stále efektívnejšie a lacnejšie riešenie, ako postaviť 2 km novej električkovej trate „nikam“. Pokiaľ ide o Bory, tak podľa mňa si správne naznačil, že počet pracovných príležitostí v Dúbravke nie je taký významný, aby bolo potrebné predlžovať električku, keďže tento vzťah by obslúžili aj autobusy v súčasnom intervale (predĺženie až k trati si viem predstaviť možno vtedy, ak by sa budovala Vozovňa Dúbravčice).
Mike
Takže otázka je, či ťahať električku k železnici tou uličkou ako dnes chodí 57 pomedzi tie priemyselné areály a tam zriadiť novú žel. zastávku Zlaté Piesky, alebo radšej potiahnuť tú električku cez Tuhovské okolo mercedesu a potom podjazdom popod vajnorský najdzazd vedľa železnice (vraj tam je na to vybudovaná rezerva) a ukončiť ju niekde v mieste tých záhradiek na južnej strane vajnorskej stanice, ako je už dlhodobo v územnom pláne mesta a ako to aj potvrdil územný generel dopravy...