Reakcia na: Ámos #217494:
Nechcem byt paranoidny, ale je zaujmave, ze prave tento prispevok takto dopadol.Ale ved to ze som paranoidny este neznamena, ze ma nesleduju. ?
Original text - vsetky krachujuce podniky vladcu mordora boli postavene s pomocou eu fondov.
Legendarna je aj veta, Oszkar je na tom uz tak zle, ze okrada sa seba.
O vymene najomcov pump pred poslednymi volbami a ich rozdavanie ludom z blizkosti MOSTu by som tiez vedel porozpravat. Co tam po dlhorocnych rodinnych podnikoch, trebalo trafiky za drzanie huby rozdavat.
Peon
Pre porovnanie: Spiatočný lístok na tejto trase (teda dva jednosmerné) teda stojí 8,80 € - od 6. 7. 2016 je za tú cenu aj denný lístok na zvolenej trase. Spiatočný MPS až z DNV však stojí do Ganserndorfu už roky 4,60 €. ?
Dosť dávno som niekde zachytil, že ÖBB tam plánujú kúpiť nové motoráky. Vie niekto viac? Inak tie súčasné chutné motoráčiky sú z môjho laického pohľadu ešte stále vo výbornom stave. Je to tak?
Zažili ste už niekto za posledné napr. 2 roky kontrolu sprievodcom na úseku "DNV - Marchegg"? Sprievodca ZSSK sprevádza vlak až do Marcheggu, však? Tam sa aj menia rušňovodiči.
No a na rakúskych lokálkach (napr. na tej vyššie uvedenej) naozaj niekedy chodia revízori keď sprievodcovia tam nie sú a rušňovodič lístky nekontroluje?
A ako je to v súčasnosti na trati cez Hainburg na linke S7? Tam je sprievodca a aj kontroluje lístky?
PS: Ja si vždy poctivo kupujem cestovné lístky. Nechápem však tento germánsky spôsob [ne]kontroly cestovných lístkov...