K téme T5C5 / T6A5 / T3. Narážal som na to, že T3 aj T5C5 sú staré, odporové vozy. Síce postavené na odlišných princípoch riadenia a ovládania, ale na rovnakej filozofii. T6A5 sú už polovodičové. To je obrovský rozdiel a dôvod, prečo po elektrickej stránke T5C5 skôr prirovnám k T3 než k T6A5, aj keď každý typ bol od ostatných odlišný. KT8D5 a ČKD sú známe príbehy. Keby bolo keby, mohli sme v BA mať od 1983 T6A5ky s TV3, ale to keby nenastalo, takže sme ich mali až od roku 1991. Miesto megadodávky 110 T3SUCS v 2. polovici 80. rokov mohli príjsť T6A5, alebo ešte lepšie KT8A5. Ale tie ostali iba na výkrese.
dyspozytor
Pozor! Špeciálna ponuka! Ak si objednáte svoj TAM BUS do 31.12.1993, objednávka bude vybavená s 5% zľavou! ? Píšte, telefonujte, faxujte! Neváhajte, teraz TAM 272A180 od 265.000.- Deutsche Mark!
Aj takéto boli začiatky trhového hospodárstva v práve vzniknutej samostatnej Slovenskej repubike...
TAM_1993 inzercia