Reakcia na: Peon #212650:
Nechcu preto, lebo za ich vozne im platime cash a to je pre nich vyhovujucejsie. Navrhovali sme im na Marchegg este jeden nas vozen a ich by bol len riadiaci, nakolko taky ZSSK nema vo flotile. No a samozrejme aj loko OBB. Vyjadrili sa, strop su dva kocare v suprave... Takze takto....A to su este gantlemani, lebo za Kittsee neplatime nic, aj ked tam je oficialne na slovenskej zemi dopravca ZSSK.
Peon
Na podobnom princípe elektronickej peňaženky je kúpa cestovných lístkov v aplikácii pre smartfóny Poseidon (IDS JMK). Oni majú vlastnú elektronickú peňaženku či používajú niektorú z vyššie uvedených?
Kvôli jednoduchosti a univerzálnosti použitia som skôr za také možnosti platieb, ktoré priamo využívajú produkty kartových spoločností (napr. VISA, MasterCard). Napr. cestovné lístky na vlaky aj autobusy RegioJet sa dajú kúpiť priamo takouto platobnou kartou cez internet [aj zo smartfónu], ale navyše ponúkajú aj vlastnú elektronickú peňaženku = Kreditový cestovný lístok. Tam je možné navýšiť kredit aj platobnou kartou cez internet.
Napr. tuším v internetovom obchode Alza.sk som si všimol, že umožňujú [vraj bezpečne] uložiť si číslo a ostatné údaje platobnej karty zákazníka, a preto ich zákazník nemusí znova zadávať pri ďalšom nákupe. Na podobnom princípe funguje aj PayPal - na platby tiež stačí už iba užívateľské meno a heslo. Ak tam má zákazník pridanú svoju platobnú kartu (že nenavýši si kredit cez www.paypal-dobijanie.sk ) tak tiež nemusí znova zadávať údaje zo svojej platobnej karty, lebo v PayPal ju už má pridanú.