Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #212652:
Neviem ti sem teraz pastnut dokument s MinDopu, ale je taky a Kubacek ho aj niekde (re)prezentoval...
Valec, ty si tu za od(p)bornika, myslis si, ze sucasna vlakova doprava je na maxime? Ak sa bude seriozne zvazat k vlakom, tak toto sotva bude stacit... Rano v superspicke je uz teraz "vyprodano". Viem, si mestsky clovek z BA, takze sa s tymto denno-denne osobne nestretavas. A tabulky a grafy su ina vec. Minule mi taka mlada pipinka, co robila vo vlaku prieskum BID, vysvetlovala ako to scituju. Cize plati stare zname: verim len tej statistike, ktoru som sam sfalsoval?
Reakcia na: Peon #212650:
Nechcu preto, lebo za ich vozne im platime cash a to je pre nich vyhovujucejsie. Navrhovali sme im na Marchegg este jeden nas vozen a ich by bol len riadiaci, nakolko taky ZSSK nema vo flotile. No a samozrejme aj loko OBB. Vyjadrili sa, strop su dva kocare v suprave... Takze takto....
A to su este gantlemani, lebo za Kittsee neplatime nic, aj ked tam je oficialne na slovenskej zemi dopravca ZSSK.
Reakcia na: Joyki #212631:
Ze na toto ma niekto cas....? (heh, v dobrom)

Mas to poratane aj platnymi jazdnymi a elektrickymi medzicasmi❓ ❓ ❓ ?

Kapacita by sa dala teoreticky navysit aj jestvujucimi vlakmi. REX z Wieny zastavovat aj na TIOP Bory aj v Lamaci a na Zeleznej. EC PHA-BP-PHA zastavovat aj v MA a Zohore.
600-ve R(RR) BA-ZA-KE zastavovat aj v PK a Senkviciach (v takte so sucasnymi REX na tejto trati)
Na Seneckej streke: R od BB zastavovat aj Sladkovico, senec, Bernolakovo a EC navyse Sala, Galanta, Senec.
MAV to takto urobili na viacerych tratiach a funguje to. Zaroven ti odpadne aj cast prestupov na tieto vlaky v BHS, nakolko mozes nastupit priamo v spominanych staniciach.

Inak, uz dnes mame rano medzi 7-8h medzi PK a BHS v priemere lepsi, ako 15´ interval...
Reakcia na: dyspozytor #212641:
Čiže veta "Vyhladovo sa pocet vlakov zvysovat ma" je len tvojou domienkou.
Reakcia na: Ámos #212637:
A teraz tých 20 rozdeľ medzi dve stanice. ?
Reakcia na: dyspozytor #212644:
Prečo tam nechcú viac ako dva slovenské vozne? Veď z Petržalky jazdia čisto rakúske súpravy. A cez Marchegg sú lepšie práve tie naše vozne, lebo sú novšie (majú klimatizáciu, vákuové WC, elektrické zásuvky).
Reakcia na: david1 #212635:
Obe vraj skončili rovnako. Jaguar môže všetko zmeniť, ale to sa bude musieť robiť všetko na novo.
Reakcia na: dyspozytor #212641:
Ide o to, či bude štát chcieť ďalšie vlaky objednať.
Reakcia na: dyspozytor #212646:
* oprava: Prestupy (vacsie baliky) na hlavnej... su vacsinou...
Reakcia na: 810zssk #212602:
Prestupy (skutona hlavnej su vacsinou medzi EC a R, R a RJ, RR a RJ, a pod. Prestupy od osobnych na dialkove su skutocne marginalne. Empiricky odpozorovane za roky stravene na peronoch hlavnej šťanice?

Ak by bola spustena regio Bf. Filialka, asi by sa reorganizovala aj MHD v dotknutej oblasti, logicky mi vyplyva... Nem?
Reakcia na: Peon #212636:
Vsetky tieto dobijacie riesenia su podla mna dost krok vedla. Pokial ti nestaci bezkontaktna karta na jeden listok, tak to riesenie bude vzdy nestastne. Vid. kupa viedenskeho Parkscheinu cez mobil ci web. Mam dojem, ze tam sa to nejakemu zahranicnemu este nepodarilo a miestnym iba tym, co to riesenie navrhovali...
Reakcia na: 810zssk #212614:
Sprejazdnovanie vlakov z Viedne dalej smer TT alebo GA je absolutne nerealne! Ako by tento vykon hradila ZSSK OBB? UZ teraz si to nemaju ako vyrovnat, tak platia rakusanom. A OBB nechce viac ako dva vozne od ZSSK (logicky) To uz nehovorim o dodani trakcneho vykonu... Preplacal by to akcionar IDS BK tuto srandu zeleznicnej spolocnosti? Odpoved je asi jasna...
Reakcia na: dyspozytor #212642:
Ja o tom nesnívam ?
Videl som návrhy myslím že dvoch variantov pre tú spojku...
Patrili pod plány rýchleho spojenia Nitry s Bratislavou.

Reakcia na: david1 #212627:
Mas pravdu, aj rok 2089 je po roku 2020?
Nesnivaj, jedine, ze by nam to cinan postavil v ramci zbytkov stavby Belehrad-Budapest... ale asi ani to, kedze cinan si vybral v ost-europe madarov - btw., uz zalozili v HU aj kamennu Bank of China ?
Reakcia na: AAA #212639:
Progres potvrdzuje pocet vlakov za spominanych 20r. dozadu. Myslis, ze toto je maximum na veky vekov?
Reakcia na: david1 #212635:
Jaguar elektrifikaciu neprinesie. V subehu s Jaguarom a jeho vleckou, ktoru mmch. skryto zaplati stat vo forme stavby verejneho TIP-u ZSR v susedstve J-LR...
V Luziankach sa upravi Leopoldovske zhlavie s predlzenim kolaji a rovnako tak aj Risnovce, mozno Hlohovec, aby sa dlhe vlaky vedeli vykrizovat a celkovo zlepsila momentalne katastrofalna priepustnost tejto trate. Toto slubila vlada SR Jaguaru, tak uvidime. Inak, Jaguar bude napojeny na R1, cize eventualne urcite pocita aj s planom, vozit 100% TIR.
Reakcia na: dyspozytor #212638:
O tom zhusťovaní vieš z nejakého relevantného zdroja?
Reakcia na: 810zssk #212625:
Vyhladovo sa pocet vlakov zvysovat ma a to aj v sedlach X dni a aj v 6,7,sv. Porovnaj si cestovne poriadky v GVD 1996,2006,2016 - pocet spojov od PK,SC,MA je stvornasobny oproti roku 1996. Ak raz budeme reformovat regionalne busy, co budeme (raz, mozno???), tak navysenie vlkm bude nevyhnutne. Opakujem, vyhladovo v blizkej buducnosti.
Reakcia na: Valec #212633:
20 stale lepsie ako 30.
Inak som prekvapený, že na Slovensku neexistujú služby ako www.sejf.cz či www.paysec.cz , ktoré umožňujú elektronicky (napr. zo smartfónu) kúpiť si lístok na MHD či na diaľkový spoj. Ich nevýhodu vidím v tom, že na takú službu si treba najskôr nahrať kredit - z neho sa potom platia aj cestovné lístky.

Na podobnom princípe elektronickej peňaženky je kúpa cestovných lístkov v aplikácii pre smartfóny Poseidon (IDS JMK). Oni majú vlastnú elektronickú peňaženku či používajú niektorú z vyššie uvedených? ❓

Kvôli jednoduchosti a univerzálnosti použitia som skôr za také možnosti platieb, ktoré priamo využívajú produkty kartových spoločností (napr. VISA, MasterCard). Napr. cestovné lístky na vlaky aj autobusy RegioJet sa dajú kúpiť priamo takouto platobnou kartou cez internet [aj zo smartfónu], ale navyše ponúkajú aj vlastnú elektronickú peňaženku = Kreditový cestovný lístok. Tam je možné navýšiť kredit aj platobnou kartou cez internet.

Napr. tuším v internetovom obchode Alza.sk som si všimol, že umožňujú [vraj bezpečne] uložiť si číslo a ostatné údaje platobnej karty zákazníka, a preto ich zákazník nemusí znova zadávať pri ďalšom nákupe. Na podobnom princípe funguje aj PayPal - na platby tiež stačí už iba užívateľské meno a heslo. Ak tam má zákazník pridanú svoju platobnú kartu (že nenavýši si kredit cez www.paypal-dobijanie.sk ) tak tiež nemusí znova zadávať údaje zo svojej platobnej karty, lebo v PayPal ju už má pridanú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.