Inak som prekvapený, že na Slovensku neexistujú služby ako www.sejf.cz či www.paysec.cz , ktoré umožňujú elektronicky (napr. zo smartfónu) kúpiť si lístok na MHD či na diaľkový spoj. Ich nevýhodu vidím v tom, že na takú službu si treba najskôr nahrať kredit - z neho sa potom platia aj cestovné lístky.
Na podobnom princípe elektronickej peňaženky je kúpa cestovných lístkov v aplikácii pre smartfóny Poseidon (IDS JMK). Oni majú vlastnú elektronickú peňaženku či používajú niektorú z vyššie uvedených?
Kvôli jednoduchosti a univerzálnosti použitia som skôr za také možnosti platieb, ktoré priamo využívajú produkty kartových spoločností (napr. VISA, MasterCard). Napr. cestovné lístky na vlaky aj autobusy RegioJet sa dajú kúpiť priamo takouto platobnou kartou cez internet [aj zo smartfónu], ale navyše ponúkajú aj vlastnú elektronickú peňaženku = Kreditový cestovný lístok. Tam je možné navýšiť kredit aj platobnou kartou cez internet.
Napr. tuším v internetovom obchode Alza.sk som si všimol, že umožňujú [vraj bezpečne] uložiť si číslo a ostatné údaje platobnej karty zákazníka, a preto ich zákazník nemusí znova zadávať pri ďalšom nákupe. Na podobnom princípe funguje aj PayPal - na platby tiež stačí už iba užívateľské meno a heslo. Ak tam má zákazník pridanú svoju platobnú kartu (že nenavýši si kredit cez www.paypal-dobijanie.sk ) tak tiež nemusí znova zadávať údaje zo svojej platobnej karty, lebo v PayPal ju už má pridanú.
Na podobnom princípe elektronickej peňaženky je kúpa cestovných lístkov v aplikácii pre smartfóny Poseidon (IDS JMK). Oni majú vlastnú elektronickú peňaženku či používajú niektorú z vyššie uvedených?

Kvôli jednoduchosti a univerzálnosti použitia som skôr za také možnosti platieb, ktoré priamo využívajú produkty kartových spoločností (napr. VISA, MasterCard). Napr. cestovné lístky na vlaky aj autobusy RegioJet sa dajú kúpiť priamo takouto platobnou kartou cez internet [aj zo smartfónu], ale navyše ponúkajú aj vlastnú elektronickú peňaženku = Kreditový cestovný lístok. Tam je možné navýšiť kredit aj platobnou kartou cez internet.
Napr. tuším v internetovom obchode Alza.sk som si všimol, že umožňujú [vraj bezpečne] uložiť si číslo a ostatné údaje platobnej karty zákazníka, a preto ich zákazník nemusí znova zadávať pri ďalšom nákupe. Na podobnom princípe funguje aj PayPal - na platby tiež stačí už iba užívateľské meno a heslo. Ak tam má zákazník pridanú svoju platobnú kartu (že nenavýši si kredit cez www.paypal-dobijanie.sk ) tak tiež nemusí znova zadávať údaje zo svojej platobnej karty, lebo v PayPal ju už má pridanú.
Joyki
Čiže keby sa nepodarilo vopchať 15 min. takt aj smer SC, aj PK, aj MA, tak buď treba prestavať Hlavnú stanicu, nad čím absolútne nikto neuvažuje, alebo postaviť Filiálku.
Ak by niekto zmeškal vlak do Senca, nastúpil by na vlak smer Pezinok, a prestúpil na Vinohradoch, kde by malo byť aj prestupný bod v rámci projektu Bratislavský žel. uzol.
Hl.st. by slúžila pre centrum a západ polhodinovým, Filiálka pre východné centrum a východ polhodinovým, plus Račianska 15´. Ja v tom nevidím až tak hrozný problém, že by boli dve konečné stanice, skôr len v tom, že tá Filiálka mimo špičiek by bola prázdna, alebo ak nie, tak hodinový takt z Filiálky (plus hodinový z Hl.st.) by bolo o ničom, zbytočne postavili stanicu, aj keď má celkom atraktívnu polohu. Dilema... ale skôr by som hlasoval za prestavbu hlavnej, napríklad dve hrany v koľajisku Dvor pre smer Malacky pre končiace obojsmerné vlaky, a dve hrany smer Galanta v priestore 6-ky pre končiace obojsmerné (poposúvať celé zhlavie).
A hlavne zakúpiť ozajstné push-pull súpravy, lebo zatiaľ ich máme len pantografy 671, tie push-pully sa obiehajú permanentne vždy a kumulujú sa meškania.
Najhoršie bolo, keď nám pred pár rokmi dali každý druhý vlak pri hodinovom takte na Nové Mesto.
?