Reakcia na: fanatikmhd #210182:
medzernik1@gmail.com je mail, ďakujem veľmi .
Ďakujem.
Ale mozno, ak zalozis firmu, a pojdes sa sukromne na posedeni v nesledovanom byte dohodnut s niekym za maly poplatok
neocakavaj....
Bol som síce v kabínach všetkých električiek
Ale celkovo, narozdiel od ostatnych skodoviek (najma tych po 20, cize 13/14T/16T, 15T) su lepsie. Vykyvne podvozky, klimatizacia, priestor, vyhodnejsie usporiadanie interieru, doriesene konstrukcne nedostatky (aspon niektore)... Je to generacne daco vpred. Az cas vsak realne ukaze, co to bude.
Ešte by som sa chcel dodatočne spýtať ako sa to zatiaľ vidí s 29T/30T? Či sú dobre skonštruované a tak. Viem že 14T pre Prahu boli niečo otrasné, 15T neskutočne nákladné na údržbu a 26T/28T mali iba pevné podvozky. Sú tieto nové typy ako-tak vyladene? 
takže nájdeš aj vodičov, čo by so šľapákom T3 jazdili aj v roku 2999.....
Mike
2. Úplné ovládanie jednotlivých typov vozidla, palubných počítačov ako aj všetkých predpisov.
3. Štandardne z autoškoly by to malo byť T3 a K2S. Na ostatné si potom robíš rozširujúci zácvik (podľa typov). Vybrať si v princípe môžeš. ale to je veľmi obmedzené a ovplyvnené mnohými faktormi.
4. Môžeš si spraviť zmluvu na kratší pracovný čas (už od 5 hod. týždenne alebo ľubovolne viac až po 37,5, odstupňované je to po 2,5 hod.). Ale v tom prípade si platíš celý kurz sám (cca 900€)
7.BS100 je pre väčšinu ľudí jednoduchý na obsluhu. Pre Teba ako vodiča slúži na ovládanie tabúľ a kontakt s dispečingom (obsluha vysielačky). Okrem toho je napojený na označovače (teda oni naňho) a k tomu má ešte zopár funkcionalít. Tá karta je na to, že tam sa nahrávajú údaje o priebehu služby (odchýlky od cp, otváranie dverí a ďalšie činnosti počas služby..). Tie nové palubáky sú pre všetkých veľká neznáma a v porovnaní s tými starými sú tam funkcie značne obmedzené, aj keď ak sa raz niekedy využije naplno, tak toho bude ponôkať oveľa viac..