Reakcia na: fanatikmhd #210167:
Ďakujem za rýchlu odpoveď 
A ešte takú otázočku, nemáte náhodou prístup k návodu ku 30T? Veľmi rád by som si ho preštudoval, podobne ako som študoval T3/T6/KT8D5

Ohľadom tých palubákov, dalo by sa na nich napríklad nastaviť aby to hlásilo zmenu pásma, prestupy na električky alebo trebárs že to nahlási čo to je za linku/ide do depa a takéto? Myslím si že by to bolo veľmi praktické.
Opäť ďakujem za odpoveď, veľmi mi pomohla

Mike
2. Úplné ovládanie jednotlivých typov vozidla, palubných počítačov ako aj všetkých predpisov.
3. Štandardne z autoškoly by to malo byť T3 a K2S. Na ostatné si potom robíš rozširujúci zácvik (podľa typov). Vybrať si v princípe môžeš. ale to je veľmi obmedzené a ovplyvnené mnohými faktormi.
4. Môžeš si spraviť zmluvu na kratší pracovný čas (už od 5 hod. týždenne alebo ľubovolne viac až po 37,5, odstupňované je to po 2,5 hod.). Ale v tom prípade si platíš celý kurz sám (cca 900€)
7.BS100 je pre väčšinu ľudí jednoduchý na obsluhu. Pre Teba ako vodiča slúži na ovládanie tabúľ a kontakt s dispečingom (obsluha vysielačky). Okrem toho je napojený na označovače (teda oni naňho) a k tomu má ešte zopár funkcionalít. Tá karta je na to, že tam sa nahrávajú údaje o priebehu služby (odchýlky od cp, otváranie dverí a ďalšie činnosti počas služby..). Tie nové palubáky sú pre všetkých veľká neznáma a v porovnaní s tými starými sú tam funkcie značne obmedzené, aj keď ak sa raz niekedy využije naplno, tak toho bude ponôkať oveľa viac..