http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9119/zastavkova-infrastruktura.html/137110/Cerstvo-nainstalovana-zastavkova-informacna-tabula.html?
Hm, dobre vidím, že na zastávke, kde stojí len jedna linka (83 nepočítam) a v budúcnosti sa neplánuje, ani by nemala význam ďalšia, stojí infocedula? Teda nie že by som mal niečo proti nim, bodaj by boli na každej zastávke, ale nakoľko v dnešnej dobe nie sú ešte skoro nikde, fakt musela byť jedna z prvých lastovičiek práve táto zastávka? ?
Hm, dobre vidím, že na zastávke, kde stojí len jedna linka (83 nepočítam) a v budúcnosti sa neplánuje, ani by nemala význam ďalšia, stojí infocedula? Teda nie že by som mal niečo proti nim, bodaj by boli na každej zastávke, ale nakoľko v dnešnej dobe nie sú ešte skoro nikde, fakt musela byť jedna z prvých lastovičiek práve táto zastávka? ?
Ámos
Z mojich skusenosti z nastev Viedne mam ine skusenosti a nevravim u zuvackach na podlahe.
A ano myslim si, ze pre odstrihnutie tej prihluposti ktora v DPB vladne v mnohych oblastiach, by bolo najefektivnejsie zriadit poziciu koordinatora. A mam dost dovodov preco ano.
Aj s ohladom na nasledne mozne tendre na baliky liniek.
Ostatne skus len neblamovat. Argumentuj preco je lepsie aby tieto sluzby robil dopravca.
Uz dlhodobo sa neviem zbavit pocitu, ze v DPB su ludia, ktori robia naschval zle. Napriklad veduci trolejbusov. Zakon vyzaduje 3-6 sekund, dajme 8. Mohli by nam jazdit trofle cez krizenia, vyhybky bez pribrzdenia, nie mi to budeme robit tak ako pred 40 rokmi akurat drahsie ako vo Svajci. Lebo niekto tu ma svoje kolajisko v mierke 1:1