Načo umyvat z vonka ked ludia nevážia ani vnutrajšok..nastupim pivom..plechovka ostane, hamburger , lángoš..neni problém ono sa tam stratí..tekvicove semienka slnečnicové..detto...preco teda upratovat kvoli zvieratám??
4. Na 4 prestupuje na Zlatých už dnes veľká časť ľudí z 53 a 630 z Vajnor, Č. Vody a Grobu, ale hlavne zo Slovaklines od Senca, Bernolákova, atď..a potom ich rozvezie po meste.. Takže by "boli nadšení" keby na Zleté chodila iba 2 aby z nej museli ešte raz prestúpiť ak sa chcú niekam v meste dostať..
1. Nevyriesil.
2. K2S by v spicke nestacila ani nahodou, uz T3 boli v istych casoch malo kym sa neupravil CP.
3. 4 ma ovela rozumnejsiu trasu, preto je logicke aby obsluzila vacsiu cast Vajnorskej.
Klimtaizácia je ešte v tejto dobe na dobrovoľnej báze vodiča? Lebo čo autobus s klimatizáciou to unikát. Niektoré ju mali dnes zapnutú, iné nie. Napr. trolejbusy 31Tr na Dlhých dieloch prijeme vychladené by som povedal, že pre niekoho až veľa keďže sa časť cestujúcich obliekala ?
Dobrý deň! Som držiteľka preukazu ŤZP. Nemám trvalý pobyt v Bratislave. Nárok na bezplatnú prepravu v MHD v Bratislave preukazujem len preukazom ŤZP alebo potrebujem vybaviť aj preukaz na zľavu vydaným Dopravným podnikom Bratislava?
Ďakujem za odpoveď
Zdravim! Vcera vecer som cestoval z Petrzalky (Lucanka) do mesta v 95ke. Zapocul som ako zamestnanci DPB (mali oblecenie s DPB logom) rozpravali na temu novych SORiek. Vraj palivova sustava sa upchava (zmes vraj 'skamenie') a viacere nove autobusy cakaju na opravu a su mimo prevadzky.
V 96ke (2216) som si vsimol, ze ked sofer pridal plyn (odchadzal zo zastavky), tak v strede vozidla (medzi druhymi a tretimi dvermi) autobus dost vibroval (na ostatnych SORkach som si
Poculi ste o takomto probleme, alebo je to skor JPP? Pozeral som evidenciu a cca 10 vozidiel je odstavenych viac ako 2 tyzdne (z toho su dve z Petrzalky).
To by prosim bolo dobrym riesenim v com? Lebo mne to teda pride ako totalna hlupost.
Neviem co vlastne riesime, v dvojlinkovom variante je 2ka dobra ako je a nema zmysel to rusit pre nejake sotodovody lebo niekomu sa nepaci ze ma obe konecne pri nejakej stanici.
Ked by si to zahrnul do 1 dalsieho tendra na 45ks 32M a 15ks na 24M tak by nemuselo ist ani o iny typ vozidla. ? Hoc aj Stadler ktore boli v bitke so Skodou na jednosmerky.
Vieden si ako zaobstarala tie kratsie ULFy ? V samostatnom ci spolu s velkymi ULF ?
Interier 29T mne pride optimalny v kazdom clanku. 1.clanok alias vpredu ma najviac sedadiel na NP podlahe, ideal pre dochodcov , 2. a 4.clanok tam velmi nebolo co riesit, 3. tiez este vhodny pre dochodcov a 5. alias vzadu ma menej sedadiel preto je aj vhodny na vacsi "mišung" ludi a kratsie trate. Samozrejme salonik je TOP (zatial kym to tam nesmrdi exkrementami)
Taka viedenska je sice NP plne vdaka 2+1 , ale pride mi strasne uzka a citim sa v nej stiesnene ako v nasich uzasnych troloSORoch.
Áno, pri jednolinkovom variante, na opačnej strane každý druhý spoj Zlaté a BNM. Len nechcem tu začať zase stokrát omielanú debatu.
Každopádne sú veľké možnosti na šetrenie a tento linkový variant, kde chodí všetko naraz, by už mohol skončiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133