Dopravný podnik pripravuje zrušenie oddelenia sťažností ako aj všetkých telefonických liniek zameraných na zaznamenávanie sťažností a podnetov blaváckej cestujúcej verejnosti.
Dôvodom je, že podniku sa podarilo dostať, okrem finančného hospodárenia, do čiernych čísiel aj v ukazovateľoch sťažností.
Výraz čierne čísla znamená, že neprichádzajú žiadne sťažnosti na MHD, len samé pochvaly.
Pracovníci podniku zodpovední za tento neskutočný obrat v postoji náročnej cestujúcej verejnosti v Krásavici na Dunaji sa potulujú po chodbách a hovoria si:
„Tak konečne sa nám podarilo nasadiť tým vlčiakom náhubky“.
Zatiaľ sa ešte nerozhodlo, čo urobiť s nadbytočnými zamestnancami - riešiteľmi sťažností.
Podnik si uvedomuje, že by bola obrovská škoda prepustiť tak erudovaný tím – je dlhoročnou tradíciou spoločnosti, že si vie svojich odborníkov vysoko oceniť.
Hovorí sa o záujme spoločnosti Wiener Linien o týchto pracovníkov.
Rokovania o prestupe sú však prerušené, keďže dotknutí pracovníci sú momentálne v opatere podnikových psychológov. Utrpeli totiž šok po tom, ako im Wiener Linien oznámila výšku mzdy, ktorú je im ochotná platiť za ich služby.
V hre je však stále nástup 1. apríla.
Dôvodom je, že podniku sa podarilo dostať, okrem finančného hospodárenia, do čiernych čísiel aj v ukazovateľoch sťažností.
Výraz čierne čísla znamená, že neprichádzajú žiadne sťažnosti na MHD, len samé pochvaly.
Pracovníci podniku zodpovední za tento neskutočný obrat v postoji náročnej cestujúcej verejnosti v Krásavici na Dunaji sa potulujú po chodbách a hovoria si:
„Tak konečne sa nám podarilo nasadiť tým vlčiakom náhubky“.
Zatiaľ sa ešte nerozhodlo, čo urobiť s nadbytočnými zamestnancami - riešiteľmi sťažností.
Podnik si uvedomuje, že by bola obrovská škoda prepustiť tak erudovaný tím – je dlhoročnou tradíciou spoločnosti, že si vie svojich odborníkov vysoko oceniť.
Hovorí sa o záujme spoločnosti Wiener Linien o týchto pracovníkov.
Rokovania o prestupe sú však prerušené, keďže dotknutí pracovníci sú momentálne v opatere podnikových psychológov. Utrpeli totiž šok po tom, ako im Wiener Linien oznámila výšku mzdy, ktorú je im ochotná platiť za ich služby.
V hre je však stále nástup 1. apríla.
Ámos
Neustale pribudaju dalsi a dalsie, pricom cast ulice tam patri a cast nie. Typickym extremom je Radlinskeho. Od Obchodnej po krizovatku s I.Karvasa je zona, potom po Majkovu nie, a zase od Majkovej po Vazovovu ano, dalej po Racko nie, ale zase cast Vazovovej od krizovatky s Radlinskeho po krizovatku s Blumentalskou zase je zonou s parkovanim povolenym len na vyznacenych miestach. No jeden by z toho bol debil.
Otazkou je, preco zonu ukoncili na krizovatke s ulicou I. Karvasa. Tesne pred zaciatkom zastavky STU, tam kde parkuje mnozstvo aut na zastavke, v jej okoli az po krizovatky s Mytnou....
Mam pocit, ze magistrat by bolo treba rozpustit a zacat od zaciatku. Tam az na par vynimiek nic ine ako revolucia nezaberie. Dennodenne rozhodnutia poskodzujuce mesto a jej ovcanov.