Reakcia na: S499.1023 #206630:
ak skrolnes v dokumente dole, tak Cesi ho tak uvadzali....Samozrejme, tym ze bola rustina povinna a hlavne po ´68 nastal hlboky odpor.
No vo Svedsku pochopili nutnost anglictiny v casoch ked ABBA vladla svetu hudby ak nie aj skor.
Preto aj prienik v spolocnosti je vyssi. Dalsim faktom je, ze u nas vie po anglicky hlavne ten co sa to naucil v zahranici. Kedze nas skolsky system vo vyucbe jazykov uplne zlyhava. Ved zlyhava aj pri vyucbe materinskeho, preco by mal byt pri cudzom lepsi.... ?
Moj lesny traktor (23" ram, 29" kolesa) som ledva nacpal aj na plosinu prazdnej elektricky. Preto nemozem posluzit osobnymi skusenostami. Ale pokial mam aj v 14Tr/15Tr aj v v 30Tr/31Tr miesto sirku dveri/okna, ci dvoch stojacich ludi, vela tam nevycarujem ani v jednom. Jediny rozdiel je ako Amos spominal, chybajuca zabrana a moznost vyuzit miesto sedadiel a sediacich ludi.
Ámos
Neustale pribudaju dalsi a dalsie, pricom cast ulice tam patri a cast nie. Typickym extremom je Radlinskeho. Od Obchodnej po krizovatku s I.Karvasa je zona, potom po Majkovu nie, a zase od Majkovej po Vazovovu ano, dalej po Racko nie, ale zase cast Vazovovej od krizovatky s Radlinskeho po krizovatku s Blumentalskou zase je zonou s parkovanim povolenym len na vyznacenych miestach. No jeden by z toho bol debil.
Otazkou je, preco zonu ukoncili na krizovatke s ulicou I. Karvasa. Tesne pred zaciatkom zastavky STU, tam kde parkuje mnozstvo aut na zastavke, v jej okoli az po krizovatky s Mytnou....
Mam pocit, ze magistrat by bolo treba rozpustit a zacat od zaciatku. Tam az na par vynimiek nic ine ako revolucia nezaberie. Dennodenne rozhodnutia poskodzujuce mesto a jej ovcanov.