Reakcia na: 810zssk #202722:
Myslím, že chápeš, čo som chcel povedať - že normálny človek pochopí, že pruh, v ktorom sú nastriekané nápisy BUS, je busový aj bez toho, aby to bolo explicitne napísané v zákone. Čo napríklad taký §12 ods. 1? Ten hovorí len o vyhradenom jazdnom pruhu vyznačenom na vozovke.Veľká Británia nie je právny štát? Nemecko nie právny štát?
Valec
OBahn tak ako je v linku popísaný systém z Essenu bol o čomsi inom, keďže po ňom premávali autobusy a štandardné trolejbusy - niekde v súbehu s električkami (najmä v podzemnom úseku v centre), avšak nikdy nemali odber prúdu z pantografu. Niektoré úseky sa pritom dodnes používajú.
Čo sa rozšírenia železnice týka... ono to dosť záleží aj od logistiky celej prepravy v oblasti... je možné, že dosť podstatná časť nákladu sa vozí z rôzneho zdroja do rôzneho cieľa, akurát majú spoločný úsek po diaľnici. V takom prípade môže byť praktickejšie voziť náklad kamiónom, ako presúvať jeden dva vozne z jednej fabriky do zriaďovacej stanice a po 100 kilometroch ich zas rozpájať.