Reakcia na: Citario #202535:
Dnes okolo 7:30 som videl za Sokolskou smer CMO 41 s 0 ľudmi a v 64 štyroch, teda naozaj bolo to predĺženie prepotrebné.Inak nedal by sa vybudovať na Brnianskej za zastavkou Hroboňova smer CMO priestor na otáčanie busov do protismeru, čím by sa z 41 dalo prestúpiť na hrane na 63, 83 a 84.
Dezerter
Takáto bola odpoveď: "Základom mestskej hromadnej dopravy v Bratislave sú trolejbusové, autobusové a električkové linky. Do Petržalky sa buduje tiež električková trať. Na železničných tratiach na území mesta sú v územnom pláne zadefinované železničné zastávky. Ich výstavba má pre dopravu význam - ak by bola vybudovaná takáto zastávka napríklad na Patrónke, nemuseli by cestujúci pracujúci v okolí cestovať z inými prostriedkami MHD a strácať tak čas. Pre bezpečný a rýchly prestup z jednotlivých dopravných prostriedkov je dôležité budovať prestupové zastávky a taká by mala byť aj po dobudovaní električkovej trate do Janíkovho dvora."
Rozumiete tomu niekto lebo ja moc nie ?