Reakcia na: Tester #202418:
Aj 2.faza petrzalskej elektricky rata s dualnymi rozchodom ? Samozrejme v Rusovciach by bolo treba spravit este 1 zastavku dakde v obci lebo sucasna poloha je uplne na H pre velku cast m.č. 4 kolaje v Petrzke popri chorv.ramene ? Ved na to ani uz nie je miesto, to uz radsej ta otocka 270 stupnova pri Bosakovej, bolo by to rychlejsie a aspon by sa vyuzila ZST Petrzalka viac + samotna nevyuzita trat usek ZST PetrzalkaAj filialku sa da predlzit Karadzickou na nove planovane TWIN CITY AS MN. Tam by uz premaval TRAMTRAIN ako TRAM,cize ani netreba ist do nejakeho tunelu pod zem. A mohla by sa aj vyuzit stanica " byvala konka". ☺
Tester
To uz by mozno bolo efektivnejsie predlzit elektrickovu trat po dobudovani 2. etapy z Janikovho dvora do Rusoviec (a odtial to pripadne presmerovat na kolaje a do Rajky) a linku 801 prerobit na lokalku po trase Rajka - Rusovce - Jarovce a spat. Ani co sa rychlosti tyka by to nemuselo byt zle, ak by sa pocas 2. etapy zastavky v Petrzalke vybudovali tak, ze by sa v nich trat rozdelila v kazdom smere na 2 kolaje - na vonkajsej by sa stalo v zastavke, na vnutornej by "expresne" linky zastavkou iba prechadzali a obiehali stojace supravy na klasickej linke.
Tretia kolaj Lamac-DNV by bola zaujimava, ale hrdlom bude aj tak cast Lamac-Hl.st. kvoli Cervenemu mostu a chybajucemu miestu pre 3. tunel.