Parkovanie nie je všetko. Navyše, ak by obyvatelia panelákov z čias socializmu nemali (na rozdiel od tých zo satelitu) pocit, že na parkovanie majú bezplatný nárok nebol by problém ani s tým.
Pre mňa má dôležitý význam napr. dostupnosť služieb - najbližší obchod peši 5 minút, menšie obchodné centrum 12, z večerného posedenia nemusím utekať už pred 22:00, aby som stihol posledný autobus.... A to nehovorím, že do práce to mám 4,5 km... pričom z najbližšieho satelitu by som to mal 2,5x toľko.
vcera som siel okolo obratiska pod mostom a vsetky lavicky boli obohnane paskami, zeby si ludia rite nezaspinili od cerstveho nateru...reku z toho bude urcite top sprava dna na hnoj.sk a veru uz tam je ? ?
Nie že by to nebola pravda, ale keď v meste je ešte horšia infraštruktúra, tak čo tých ľudí bude motivovať zostať v meste. Pri dome majú aspoň kde zaparkovať. (Teraz očakávam reakcie, ako v meste netreba auto...? )
Inak čo sa stalo s našimi TAMami 232? Lebo išiel som minulý týždeň v Macedónsku po diaľnici a uprostred pola som videl skelet z nášho TAMu ? Nestihol som to odfotiť, lebo som šoféroval, ale zaskočilo ma, že len tam tak bol. Nemal kolesá ani okná ani dvere, ale mal ten charakteristický žlto-modrý náter s nápisom TAM. Je nejaká šanca, že to bol náš alebo Slovinci vyrábali v tomto nátere aj pre ostatné krajiny (napr. aj pre tie z bývalej Juhoslávie)?
"Volfová dodáva, že Bratislava nakúpila 60 nových klimatizovaných električiek, 50 nových autobusov s možnosťou kúpy ďalšej päťdesiatky a 105 nových trolejbusov."
Volfová nevie počítať? Alebo prečo klame? Autobusov nakúpili doteraz len 25 autobusov, ďalších 25 stále nemá víťaza (alebo nebol víťaz zverejnený)! A trolejbusy? Vari tých 15 s pomocným pohonom nebude? Veď bez nich je trolejbusov 105! Alebo ak je uzavretý tender na trolejbusy, ale tu nie je ešte ani jeden z nejakého dtruhu, tak nakúpený nie je, za to autobusy sa nakupujú, hoci tender nie je ukončený? Nie je potom dopredu známy víťaz a tender je len obyčajné divadelné predstavenie?
Vodič sa musí riadiť hodinami na palubnom počítači, aj keď sám môže zistiť že idú zle. Až keď mu to nariadi nadriadený, vtedy môže chodiť s odchýlkou. Ale on nemá prístup do nastavení kde sa v palubnom počítači upravuje čas.
Čas na palubáku nie je na 100% synchrónny. Pred pár mesiacmi meškával čas na L37 vozidlo č. 2121 (tuším, určitú dobu som si to číslo pamätal, plánoval som to napísať) o 2 minúty. Pod mostom SNP vodič musel vidieť, že linka s rovnakým odchodom (L91) už dávno odišla a aj tak ho neťuklo, možno to ani nema za povinnosť nastavovať hodiny. Kvôli tomu som raz cez víkend zmeškal prestup na L21 na Patronke (tam podla CP sú naň 3 minúty).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe