Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #201362:
Parkovanie nie je všetko. Navyše, ak by obyvatelia panelákov z čias socializmu nemali (na rozdiel od tých zo satelitu) pocit, že na parkovanie majú bezplatný nárok nebol by problém ani s tým.
Pre mňa má dôležitý význam napr. dostupnosť služieb - najbližší obchod peši 5 minút, menšie obchodné centrum 12, z večerného posedenia nemusím utekať už pred 22:00, aby som stihol posledný autobus.... A to nehovorím, že do práce to mám 4,5 km... pričom z najbližšieho satelitu by som to mal 2,5x toľko.
Reply on: TeBeCe #201363:
Presne tak.
Reply on: N/A #201362:
vcera som siel okolo obratiska pod mostom a vsetky lavicky boli obohnane paskami, zeby si ludia rite nezaspinili od cerstveho nateru...reku z toho bude urcite top sprava dna na hnoj.sk a veru uz tam je ? ?
Reply on: Valec #201359:
Nie že by to nebola pravda, ale keď v meste je ešte horšia infraštruktúra, tak čo tých ľudí bude motivovať zostať v meste. Pri dome majú aspoň kde zaparkovať. (Teraz očakávam reakcie, ako v meste netreba auto...? )
Reply on: Ike #201360:
v takom stave ako popisujes u nas nedokoncil ani jeden ?
Inak čo sa stalo s našimi TAMami 232? Lebo išiel som minulý týždeň v Macedónsku po diaľnici a uprostred pola som videl skelet z nášho TAMu ? Nestihol som to odfotiť, lebo som šoféroval, ale zaskočilo ma, že len tam tak bol. Nemal kolesá ani okná ani dvere, ale mal ten charakteristický žlto-modrý náter s nápisom TAM. Je nejaká šanca, že to bol náš alebo Slovinci vyrábali v tomto nátere aj pre ostatné krajiny (napr. aj pre tie z bývalej Juhoslávie)?
Reply on: Petto #201356:
Ešte beží lehota na odvolanie sa, takže výsledok nie je zatiaľ právoplatný.
Reply on: Juraj76 #201355:
15 trolejbusov tu uz je, takze logicky bude dodanych este dalsich 105, aby bolo vysledne cislo 120. Na to si mohol prist aj sam...
Reply on: Juraj76 #201355:
Asi zistili,ze do tej ultralahkej karoserie SOR nevedia dat aj elektromotor aj agregat aj klimu ?

Klbaky uz maju vitaza , len treba pockat na zverejnenie. ?
Reply on: MatejBA #201353:
"Volfová dodáva, že Bratislava nakúpila 60 nových klimatizovaných električiek, 50 nových autobusov s možnosťou kúpy ďalšej päťdesiatky a 105 nových trolejbusov."

Volfová nevie počítať? Alebo prečo klame? Autobusov nakúpili doteraz len 25 autobusov, ďalších 25 stále nemá víťaza (alebo nebol víťaz zverejnený)! A trolejbusy? Vari tých 15 s pomocným pohonom nebude? Veď bez nich je trolejbusov 105! Alebo ak je uzavretý tender na trolejbusy, ale tu nie je ešte ani jeden z nejakého dtruhu, tak nakúpený nie je, za to autobusy sa nakupujú, hoci tender nie je ukončený? Nie je potom dopredu známy víťaz a tender je len obyčajné divadelné predstavenie?
Reply on: MatejBA #201353:
Škoda komentovať.
http://bratislava.sme.sk/c/7311866/v-mhd-je-teplo-aj-zima-cestujuci-sa-stazuju.html

Taky nadpis, az ma clovek chut povedat, ci sa ctenym neraci stazovat sa, ze pocas dazda je moc vlhko ?
Reply on: kri #201350:
Vodič sa musí riadiť hodinami na palubnom počítači, aj keď sám môže zistiť že idú zle. Až keď mu to nariadi nadriadený, vtedy môže chodiť s odchýlkou. Ale on nemá prístup do nastavení kde sa v palubnom počítači upravuje čas.
Reply on: kri #201350:
Vodic nema moznost nastavit hodiny...
Reply on: ivanbuto #201334:
Čas na palubáku nie je na 100% synchrónny. Pred pár mesiacmi meškával čas na L37 vozidlo č. 2121 (tuším, určitú dobu som si to číslo pamätal, plánoval som to napísať) o 2 minúty. Pod mostom SNP vodič musel vidieť, že linka s rovnakým odchodom (L91) už dávno odišla a aj tak ho neťuklo, možno to ani nema za povinnosť nastavovať hodiny. Kvôli tomu som raz cez víkend zmeškal prestup na L21 na Patronke (tam podla CP sú naň 3 minúty).
Reply on: Valec #201347:
88 by snáď mohla postačiť...
Reply on: Valec #201347:
a sak mozu nastupit aj na 88 alebo 184 zastavi v smere k EUBA aj na AUPARK
V novej sezóne bude môcť L184 robiť aj zachádzku na Einsteinovu.

http://reality.etrend.sk/byvanie/hotel-incheba-prerobili-na-studentsky-internat.html
Reply on: Ike #201345:
Naviac sú tie pruhy tak neprirodzene zakrivené, zúžené, že teraz tam už vodiči majú čo robiť aby vykľučkovali bez nehody.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.